Misija
Viesnīcas misija ir nodrošināt cilvēkus, kuri dodas dienesta vai atpūtas braucienos, ar vislabāko mājvietu un uz klientiem orientētu apkalpošanu. Strādāt tā, lai dotu saviem klientiem iespēju aizmirst ikdienas dzīves rūpes un iespējami vislabākajā veidā koncentrēties viņu biznesa braucienu mērķiem.
Mērķi
Kļūt par viesnīcu, kur tiek īstenotas rīdzinieku un pilsētas viesu vēlmes un vajadzības gan darbam, gan konferenču organizēšanai un atpūtai.
Ar draudzīgu attieksmi, piemērojoties viesu prasībām un pievēršot uzmanību detaļām, nodrošināt augsta līmeņa servisu.
Radīt tādu viesu apmierinātības līmeni, lai izveidotu un uzturētu ilglaicīgas attiecības ar klientiem.
Zelta likumi
Es vienmēr pirmais sveicinu viesi. Es cenšos uzzināt viesa vārdu un lietot to sarunā. Es vienmēr esmu smaidīgs. Atvadoties es uzaicinu viesi apciemot mūs vēlreiz.
Es vienmēr valkāju sakārtotu un piemērotu formas tērpu vai uzvalku/kostīmu. Es atstāju sakopta darbinieka iespaidu.
Es paceļu telefona klausuli ne vēlāk kā pēc trešā zvana. Es atbildu uz e-pasta un faksa ziņojumiem, kā arī uz vēstulēm 24 stundu laikā.
Viesnīcā es esmu personiski atbildīgs par viesu, kolēģu un savu drošību.
Es esmu personiski atbildīgs par ātru un elastīgu ikviena viesa lūguma risinājumu. Es daru visu, lai viesi un kolēģi justos ērti.
6. Es interesējos par viesu vajadzībām un apmierinātību mūsu viesnīcā. Es reģistrēju viņu atsauksmes un ieteikumus un informēju par tiem savu menedžeri.
7. Es pārzinu viesnīcā piedāvātos pakalpojumus. Es vienmēr nesavtīgi piedāvāju viesnīcas pakalpojumus, ņemot vērā viesu vajadzības.
8. Būt profesionālim ir mans pienākums, tādēļ es pastāvīgi daru visu, lai attīstītu sevī viesnīcas darbiniekam nepieciešamās īpašības un iemaņas.
Es esmu viesnīcas komandas dalībnieks. Es cienu viesus un kolēģus.
Darbā vai atpūtā – es pārstāvu viesnīcu un izplatu tikai pozitīvu informāciju.…