No ilustratīvā aspekta VB atrodamas tikai tabulas.
Mācību satura izkārtojums ir viegli uztverams, pārskatāms.
Ērts, neliela apjoma formāts.
VB nav pievienots “Izmantotās literatūras saraksts”, bet korekti pie uzdevumiem, kuros izmantoti fragmenti no kāda daiļdarba, teksta, pierakstīts autors, teksta nosaukums, uzrādīta internetvietne.
Vizuālais noformējums atbilst vecumposmam.
Burtu lielums varētu būt lielāks. Papīra kvalitāte-
laba.
Skolotāja grāmata (turpmāk SG) ir metodisks līdzeklis. Veidota kā papildinājums – metodiskā pamatbāze – šīs pašas izdevniecības MG un VB.
* Sastāv no ievada,5 lielām nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kas grupētas atbilstoši mācību priekšmeta standartam un programmas paraugam, kā arī izmantotās literatūras saraksta daļas.
* Shematiski, tabulu veidā, atbilstoši katrai klašu grupai (sākot ar 10.kl., beidzot ar 12.kl.)piedāvājot mācību programmā realizējamā mācību priekšmeta mērķa un satura apguvei paredzētā laika dalījumu. Mācību sasniegumu vērtēšanas formas, mācību metodes.
* SG piedāvāts mācību komplekta metodisko aspektu skaidrojums, kurā sīkāk aprakstīts MG, VB izveides princips un funkcijas.
* Satura apguves tematiskais plānojums, mācību stundu plānojums.
* Atspoguļoti dažādi pārbaudes formu veidi, to vērtēšanas kritēriji. Sniegti konkrēti pārbaudes darbu piemēri.
* Aprakstīts, kad un kurai tēmai izvēlēties VB piedāvātos uzdevumus, sniedzot arī pareizās atbildes uz tiem.
* Informācijas apjoms ir pietiekams, lai interesanti un radoši novadītu stundu.
* SG pievienots “Izmantotās literatūras saraksts”.
* Struktūra uztverama, apjoms – kompakts. Poligrāfiskais izpildījums labs.
…