Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:265230
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Fakti par emocijām
1. Emocijas parasti ir atbilde uz stimuliem, kuri izraisa fizioloģiskas izmaiņas (paātrināts pulss, paaugstināta ķermeņa temperatūra, noteiktu dziedzeru aktivizēšanās, elpošanas paātrināšanās vai palēnināšanās) un motivē cilvēku uz rīcību. Jeb citiem vārdiem, emocijas ir prāta izjūtu fizisks ekvivalents.
2. Pētījumi ir parādījuši, ka pašas iedarbīgākās reklāmas ir tās, kurās zīmols tiek savienots ar patērētāju emocionālā līmenī. Labs piemērs ir “Nike” kuras reklāmu tēma ir “panākumi sportā”. Šīs reklāmas tiek vērstas uz nozīmīgiem cilvēka emocionālajiem trigeriem, uz kuriem tad arī tiek balstīta visa “Nike” biznesa impērija.

Emociju Jūtas
Jūtas ir personības emocionālas īpašības, kas izpaužas kā pārdzīvojumi cilvēka attieksmē pret īstenību.
Jūtas ir cilvēka pārdzīvojums par savu attieksmi pret visu, ko viņš iepazīst un dara.
Jūtas ir emocionālie procesi, kas nodrošina cilvēka attieksmi pret sevi, citiem un sabiedrību kopumā.
Jūtas, atšķirībā no emocijām, ir ilgstošs un noturīgs pārdzīvojumu kopums.
Jūtas cilvēks var izjust tikai attiecībā pret kādu vai kaut ko, bet emocijas var rasties patstāvīgi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties