Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:674152
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pastāv dažādas katram uzņēmuma veidam raksturojošās pazīmes, kas piešķir atšķirīgumu un ļauj patērētājam izvēlēties, kas viņam šķiet svarīgāks.
Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība, kas ir saistīta ar kādu noteicošo faktoru grupu – ekonomisko, psiholoģisko, personisko, kultūras vai sociālidemogrāfisko
Spēcīgu sociālo ietekmējošo faktoru uz patērētāju atstāj ģimene un tās locekļi.
Cilvēks dodas paēst ārpus mājas ne tikai slinkuma dēļ, bet arī lai ieekonomētu savu laiku, izmantotu piedāvātās izklaides.
Ēdināšanas uzņēmuma izvēli nosaka arī patērētāja vecums, dzimums, ģimenes tips, dzīves cikls izglītības līmenis.
Uzņēmuma darbinieku apkalpošanas attieksme, ēdiena kvalitāte un uzņēmuma gaisotne ir vissvarīgākie noteicošie faktori.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1378514
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties