*E-komercija uzlabo uzņēmuma tēlu.
*E-komercija nodrošina iespēju sniegt uzņēmuma klientiem labāku klientu servisu. *Paplašinās tirgus.
*E-komercija palīdz vienāršot biznesa procesus un padarīt tos ātrākus un efektīvākus.
*Samazinās reklāmas, inventāra un citas papildu izmaksas.
*E-komercija samazina papīra formāta darba apjomu.
*E-komercija uzlabo organizācijas produktivitāti.
*Var precīzāk noteikt pircēju intereses un vajadzības, izmantojot statistiku par interesējošajām precēm.
E-komercijas priekšrocības klientiem
E-komercija nodrošina ātrāku produkta piegādi.
E- komercija nodrošina klientiem iespējas salīdzināt un izvēlēties lētāku un labāku pirkuma variantu.
Klients var apskatīties citu cilvēku atsauksmes par preci, kas palīdz lēmumam, pirkt vai nepirkt šo preci. Kā arī pēc preces pirkšanas dalīties ar citiem cilvēkiem par preces kvalitāti – rakstot atsauksmes.
Pirkt preces/pakalpojumus neizejot no mājām.
Sasniedzot noteiktu summu, saņemt bezmaksas piegādi uz mājām.
…