Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:250052
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Vējdzirnavas
Vēja spēks, kas iedarbojas uz vējdzirnavu spārniem, centrālajā mehānismā pārveidojas daudz lielākā spēkā.
Tvaika dzinējs
Ūdeni karsē boilerī un pārvērš par tvaiku. Izplūdušais tvaiks ieplūst cilindrā un dzen vizuli turp un atpakaļ. Savukārt vizulis pārvietojoties dzen vilciena riteņus.
Benzīndzinējs
Šajos motoros kustību rada gāzu spiediens, eksplodējot degmaisījumam.
Vairākumam automobiļu ir četrtaktu motori, kuru vizuļi darba ciklā izdara četras turp-atpakaļ kustības(skat.zīm.).
Turboreaktīvais dzinējs
Reaktīvie dzinēji galvenokārt tiek izmantoti lidmašīnās, tie iesūc un saspiež gaisu, izmantojot ventilatoru, un izpūš to ārā ar lielu ātrumu.
Kuģis ar tvaika dzinēju
1783.g. Franču inženieris Žufruā d’Abāns (1751-1832) kuģoja augšup pa Sēnas upi, Francijā, ar Pyroscaphe – kuģi ar tvaika dzenratu.
Tvaika lokomotīve
Ap 1800.gadu angļu inženieris Ričards Treviks (1771-1833) radīja pirmo tvaika lokomotīvi
Tā gan esot bijusi tik smaga, ka salauzusi sliedes
Tomēr jau 1824. gadā tika atvērta pirmā lokomotīvju fabrika.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties