SECINĀJUMI
Pētijumā secināju, ka alus dzēriena atpazīstamība, nav tieši saistīta ar grafisko etiķešu dizainu. Izvēloties produktu cilvēki vislielāko uzmanību pievērš tekstuālajai daļai dizainā, no kuras arī secina, ko satur iepakojums.
Etiķete pati par sevi kalpo uzņēmumam arī kā, papildus reklāma, ar nosacījumu, ka uzņēmums jau ir zināms potenciālajiem klientiem.
Vēsturiski, alus dzēriens ir plaši pazīstams, un tā sastāvdaļas laika gaitā nav būtiski mainījušās, tas ir mudinājis daudzu uzņēmumus, izmantot stilizētas alus sastāvdaļas etiķēšu dizainos.
Salīdzinot etiķetes secināju, ka dizainu variācijas ir lielas, un nav īsti no- teiktu vizuālo dizainu vadlīnijas, bet ir dažas tekstuāla dizaina vadlīnikjas, ko alus ražotāji pielieto.
Problēmas risinājums etiķešu dizainā, varētu būt daļēji atrisināts, lietojot krāsas, kas izceltu noteikto produktu, bet arī produkta zīmolam alus izvēlē ir liela nozīme, jo populārākie alus dzērienu pērdevēji, ir visatpazīstamākie ražotāji.
…