Pētāmā problēma
Gāzēto dzērienu tirgū pastāv ļoti liela konkurence, tāpēc ir svarīgi saprast, kādi faktori ietekmē
“Coca-Cola” pārdošanas apjomus valstī, lai varētu veikt efektīvas mārketinga kampaņas.
Pētāmais jautājums: Kā “Coca-Cola” pārdošanas apjomu valstī ietekmē jaunieši vecumā no 18 līdz
29 gadiem, bruto ienākumi uz vienu iedzīvotāju un vidējā temperatūra gadā?
Atkarīgais mainīgais: “Coca-cola” pārdošanas apjoms (milj. litri)
Neatkarīgie mainīgie: jaunieši vecumā no 18 līdz 29 gadiem, (tūkst.), bruto ienākumi uz vienu
iedz.,(eiro), vidējā gaisa temperatūra gadā, (°C)
Novērojumu skaits: 35 Eiropas valstis
Novērojumu laiks: 2023. gads…