JAUTĀJUMI
Jānis dodas no rīta uz skolu, viņs ilgi gulēja, tādēļ tagad kavē stundu. Jānis pieskrēja pie gājējū pārejas, neapstājās, skrēja pāri gājēju pārejai. Kas varēja notikt?
Kārlis gāja pa ietvi, apskatījās, ka gājēju pāreja vēl tālu, nolēma nogriezt ceļu, izgāja uz braucamās daļas, kur irintensīva satiksme. Ko Karlis izdarīja nepareizi?
Līga runāja pa telefonu, nepamanīja luksoforā sarkano gaismu, turpināja iet pāri gājēju pārejai. Braucošais automobīlis pēdējā brīdī paguva apstāties! Ko Līga izdarīja nepareizi? Kādas darbības ir pareizas šķērsojot ceļu?
Valdis spēlēja bumbu pie ceļa, tā aizripoja uz ceļa braucamās daļas. Kārlis skrēja tai pakaļ. Kādas Kārļa darbības ir nepareizas?
Ieteikumino bērniem.
Bērni, kādus padomus šiem varoņiem jūs varētu dot?
Bērnu pašizvērtējums.
Bērni, kā jums patika šodienas stunda?
Novērtējiet ar vienu no kartītēm kā jums patika stunda un paskaidrojiet kāpēc.
Sarkana kartīte – daudz nesapratu, kaut kas nepatika, neizdevās.
Dzeltena kartīte – gandrīz viss izdevās, bet kaut kas palika nesaprasts.
Zaļa kartīte – visu sapratu, stunda patika!
…