Bērna pamatvajadzības rīta cēlienā
Izjūtu centrs-bērni un skolotāja novieto individuālo lellīti ar savu vārdu izjūtu centrā, parādot, ka: „ES ESMU ATNĀCIS” un „KĀ ES JŪTOS”:
- veidojas piederības izjūta,
- lepnums par savu vārdu,
-pozitīva attieksmes veidošanās pret sevi un citiem,
-pozitīva attieksmes veidošanās pret savām izjūtām,
-empātija pret citiem,
-spēja iejusties citas personas emocionālajā stāvoklī,
-netiešās lasīt prasmes apguve.
Bērna pamatvajadzības rīta cēlienā
Rosināšana darboties interešu centros:
- prasme patstāvīgi rast nodarbošanos,
- prasme atrast sadarbības partneri (partnerus),
- prasme plānot savu darbību,
- sadarboties ar citiem,
- prasme risināt konfliktsituācijas,
- netiešā rakstīt un lasīt prasmes apguve.
Bērna pamatvajadzības rotaļnodarbībā ar integrētu saturu
Saprast- kāpēc jāveic tā vai citas darbības,
domāt, diskutēt, iesaistīties, pamatot,
pētīt, izvēlēties, sadarboties,
rast risinājumu,
izjust gandarījumu par darbību un veikto…
…