Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:899707
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Glossary    3
  Introduction    4
  The main part    5
  Performance    5
  Pedigree    7
  Public Figures    9
  Comparison    11
  Conclusion    12
  Sources    13
  Questions to the audience    14
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
The luxury brand must perform at an experiential level. As luxury consumers evolve, not only act as points of differentiation, but also as ‘substance’ to justify a premium value and pricing.
While being of a high quality and having good standards is important to demonstrate being on the top for a long period of time, it is important to produce continuous relevance and range trough the public figures.
Luxury brands must continue to maintain a certain degree of exclusivity and stature with the paucity factor and the placement factor – from the retail experience to the touch-points it associates itself with.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties