Faktors, kas nosaka, vai produkts spēs kļūt dārgs, ir demonstrācijas faktors, tā saucamā zīmēšanās.
Ir ļoti daudz preču, kuru lietošanu nevar noslēpt - apģērbs, smēķēšanas piederumi un aksesuāri, automobiļi, mobilie telefoni, rotas u.t.t.
Galvenais šeit ir nespēja noslēpt, ko tu lieto un, kas tev pieder.
Tā nu sanāk, ka apkārtējie vērtē cilvēku tieši pēc šīm detaļām.
Cilvēks, savukārt, tāpat vērtē apkārtējos un pats sevi.
Cilvēks pastāvīgi domā par vienu - kāda ir viņa vieta iedomātā bara hierarhijā un kā ieņemt augstāku stāvokli.
Tam loģisks turpinājums ir vēlēšanās nodemonstrēt sasniegto līmeni apkārtējiem, lai arī viņi novērtētu šo faktu.
Tāda ir viena no cilvēka instinktīvajām uzvedības programmām, un mūsu piekrišana vai nepiekrišana tajā neko nemaina.
Tieši tādēļ visi nenoslēpjamie lietojamie un piederošie priekšmeti ir uzskatāmi par atpazīstamības simboliem, ar kuriem operē cilvēki, novietojot to īpašniekus uz noteikta iedomātas sociālās hierarhijas pakāpiena.
Jo šis pakāpiens būs augstāks, jo vairāk cilvēks to vēlēsies demonstrēt.
Pat tie, kas izsmej glamūru un šiku, dzīvo atbilstoši to likumiem. Atšķirīgi ir tikai demonstrācijas simboli. Lielākā daļa cilvēku vienkārši nespēj citādi dzīvot.
…