Tūrisma aģentūru sadarbība ar apdrošināšanas kompānijām
Tūrisma aģentūras piedāvā individuālās un grupu polises.
Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, klientam jāsazinās tieši ar apdrošinātāju, nevis ar tūrisma aģentūru.
Jēkaba aģentūra – sadarbojas ar Seesam, ERGO, BTA
Express Travel – sadarbojas ar Seesam, BTA
Apdrošināšanas gadījuma iestāšanās
Pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījumā jāvēršas tuvākajā ārstniecības iestādē, jāsazinās ar starptautisko palīdzības dienestu, ja apdrošināšanas kompānija ar tādu sadarbojas
Palīdzības dienestam jāsniedz informācija – polises numurs, apdrošinātā vārds, uzvārds, personas kods, detalizētu notikuma apraksts.
Ne vēlāk kā 30 dienu laikā apdrošināšanas kompānijai jāpaziņo par iestājušo gadījumu
Jāiesniedz dokumentu oriģināli, kas nepieciešami apdrošināšanas atlīdzības noteikšanai – par apmaksātajiem izdevumiem un/vai zaudējumiem (čeki, rēķini, nāves gadījumā –miršanas apliecība)
Apdrošinātājs veic apdrošināšanas atlīdzības izmaksu atbilstoši polisē norādītajiem apdrošināšanas riskiem.
Apdrošinātājs pārņem apdrošinātā prasības tiesības pret personu, kas ir tieši atbildīga par zaudējumu nodarīšanu.
Izņēmumi, kas netiek uzskatīti par apdrošināšanas gadījumiem:
Personas tīšas darbības rezultāts
Pašnāvība
Kodolavārija
Dabas katastrofas un stihijas
Kara darbība
Hroniska saslimšana
Zaudējumi radušies apdrošinātajam esot alkohola, narkotisko vai citu apreibinošo vielu iespaidā
Psihiski traucējumi u.c.
…