Secinājumi
Maz ceļojumu piedāvājumu uz Aļasku no Latvijas;
Cilvēki labprāt dotos ceļojumā uz Aļasku, ja šāds pakalpojums būtu pieejams par zemākām izmaksām;
Aptaujas respondenti iespējamajā ceļojumā uz Aļasku vēloties izbaudīt tieši aktīvo un piedzīvojumu tūrismu, jo kā liecina aptaujas dati, tad tikai 7% respondentu saistošas liktos tādas aktivitātes kā muzeju, kultūras mantojuma centru un kino apmeklējumi;
Uz Aļasku lielākoties vēlētos doties aktīvā un piedzīvojumu tūrisma piekritēji;
Jāpopularizē Aļaska kā ceļojuma galamērķis;
Kultūras pasākumi Aļaskā uzrunā tikai 7% respondentu;
85% respondentu atzina, ka izstrādāta maršruta cena ir adekvāta sniegtajam pakalpojumam.
Ceļojumu izstrādātājiem ir vairāk jāpopularizē Aļaska kā ceļojuma galamērķis;
Izstrādātā maršruta pakalpojumi ir adekvāti noteiktajai pārdošanas cenai, tam piekrita 85% respondentu;
O pārdošanas cena 1 714 LVL vienai personai;
Ceļojums izstrādāts 5 dienām ar pārdošanas cenu - 1 833.98 LVL vienai personai;
Uzcenojums – 7%.
…