Sekas un iznākums
Tūlītējās sekas – bizness tiek uzsākts, jāvirza efektīva reklāmas kampaņa, jāpiesaista potenciālie klienti, jāsagatavo produkcija, klientiem iespēja izvēlēties jaunu produktu, zemākas cenas; Tiek izmantotas pļavas;
Īstermiņa sekas – tiek piesaistīti jauni klienti, jāatmaksā kredīts, uzņēmumam nav lielu ienākumu, tiek veiktas dažas korekcijas ražošanā; Uzņēmums ir guvis pieredzi un izprot patērētāju vēlmes un vajadzības, klientiem ir pieejams plašs piedāvājuma klāsts no kā izvēlēties;
Vidēja termiņa sekas – uzņēmumam ir savs klientu loks, samērā lieli ienākumi, tas ir paplašināts, ir pieņemti vairāk cilvēki kā sākotnēji, sadarbība ar ārvalstu uzņēmējiem; Uzņēmumam ir lieki līdzekļi no kā paplašināt savu darbību un nostiprināt tā statusu sabiedrībā. Klientiem ir pieejams pārbaudīts, uzticams produkts;
Ilgtermiņa sekas – uzņēmums sevi ir pierādījis, tā vārds ir pazīstams lielākai daļai cilvēku, stabila peļņa, izkopti trūkumi un pilnveidotas visas nianses; Uzņēmums ir plaši pazīstams ne tikai Latvijā.
Ieceres, galamērķi, mērķi
Uzņēmums uzsāk pilnvērtīgu darbību;
Produkti tiek piedāvāti par adekvātām cenām;
Efektīva reklāmas kampaņa;
Produkcijas klāsta palielināšana;
Uzņēmuma prestiža nostiprināšana;
Ikgadējs peļņas pieaugums;
Eiropas fondu piesaiste
Sadarbība ar ārzemju uzņēmumiem;
Izvērst uzņēmumu plašā mērogā un kļūt par prestižu uzņēmumu!…