Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:866670
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Bioloģiskā lauksaimniecība ir Eiropas lauksaimniecības nozare, kura pēdējos gados ir nemainīgi augusi, jo tā veicina dabas resursu aizsardzību, bioloģisko daudzveidību un dzīvnieku labturību, kā tā palīdz lauku attīstībai un saglabā tās ilgtspējīgu.
Pēdējo gadu laikā ES Kopējās lauksaimniecības politika uzmanība koncentrēta uz lauksaimniecības saikni ar vidi un lauku attīstību, kā galveno mērķi uzstādot lauksaimniecības negatīvās ietekmes uz vidi samazināšanu.
Viens no galvenajiem šķēršļiem BL tirgus attīstībai ir augstā patēriņa cena, jo ekoloģiski tīru produktu uzcenojums stipri atšķiras dažādās valstīs un dažādiem produktiem.
Viena no problēmām, kas atklājās pētījuma rezultātā, ka grūti ir realizēt bioloģisko produktu līdz patērētājam kā bioloģisko.

PRIEKŠLIKUMI
Piešķirt samazināto PVN likmi bioloģiski ražotiem produktiem, tādējādi veicinot potenciālo patērētāju ieinteresētību un padarot to vieglāk pieejamu jau esošiem patērētajiem, samazinātu patēriņa cenas, bet tādējādi palielinātos pieprasījums, bet varētu paaugstināt PVN likmi pesticīdiem un citiem mēslojumiem.
Kooperēties vajadzētu ne tikai tām saimniecībām, kurām ir grūti ekonomiski apstākļi, bet arī pārējām, tādējādi bioloģiskās lauksaimniecības attīstība notiks ātrāk, kooperācija ir liela nozīme arī eksporta veicināšanai, jo grūtāk iziet lielā eksporta tirgū vienai saimniecībai, bet jau kooperācijai tas ir vieglāk realizējams.
Nepieciešama lielāka valsts iejaukšanās šajā nozarē, precīzāk, jāveicina mārketinga pasākumi attiecībā uz veselīgu dzīvesveidu un par bioloģisko produktu nozīmīgumu katra cilvēka dzīvē. Vairāk reklāmas kampaņas sabiedriskās vietās un masu mēdijos, lielāku uzsvaru liekot uz jauniešiem un bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1111119
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties