Galvenie mērķi bilingvālajā izglītībā Latvijā ir:
• Orientēt izglītību uz latviešu valodas apguvi tādā līmenī, kas ļautu jaunajai paaudzei “to brīvi lietot kā savstarpējās saziņas līdzekli”, vienlaikus veicinot “mazākumtautību identitātes saglabāšanu un integrāciju Latvijas sabiedrībā”;
• Izveidot stabilu sabiedrību, kurai ir kopīga oficiālā valoda – latviešu valoda, vienlaikus atbalstot mazākumtautību valodu kopšanu;
• Nodrošināt latvisko kultūrvērtību attīstīšanu, vienlaikus attīstot un aizsargājot citu tautu kultūrvērtības.
Pētot Jeļenas MATJAKUBOVAS pētījuma „Bilingvālā izglītība Latvijā: starptautiskās ekspertīzes” recenziju, nonācu līdz ekspertu secinājumam, ka Latvijā Oficiālajos dokumentos un Latvijas likumdošanā bilingvālā izglītība nemaz nav skaidrota un nav arī saprotams tas, kā šādu izglītības pieeju interpretē skolotāji.
Tas nozīmē to, ka ja nav konkrēta skaidrojuma un skolotāju izpratnes par to, tad arī bilingvālās mācības apgūšana var notikt nepilnvērtīga.