Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:224020
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Biheivioristiskā pieeja klasvadībā
Bērns uzvedību iemācās no vides, kas ir viņa vistuvākajā apkārtnē.
Tātad, līdzīgi kā bērns iemācās nepiemērotu uzvedību, viņš arī apgūst pozitīvu uzvedību.
Līdz ar to uzvedību var mainīt, mainot vides kairinātājus, kā arī lielu nozīmi pievēršot dažādām strukturētām prasībām, kuras tiek izvirzītas bērnam.
Biheivioristiskais modelis galveno disciplīnas nodrošinātāja lomu uztic skolotājam, skolēnu neuzskatot par pietiekami saprātīgu, lai pats kontrolētu savu uzvedību.

Biheivioristisko, skolotājcentrēto teoriju pārstāvji, runājot par skolēnu uzvedību un darbību mācību stundās, lieto terminu «disciplīna», ar to saprotot skolotāju noteiktus uzvedības un darbības nosacījumus mācību stundu laikā.
Analizējot šīs teorijas, lieto terminu «disciplīna», jo šis termins nav sinonīms terminam «mācību disciplīna», kas pētījuma kontekstā tiek saprasta kā skolēnu pašregulēta mācību darbība vidē, kurā jāievēro sociālās konvencijas.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1345335
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties