Produkta īpatnības (raksturlielumi) (1)-
produkta klasifikācija pēc pircēju rīcības- ikdienas pieprasījuma prece,
produkta veids- prece (pārtikas),
pārbaudamība- pirms pirkuma var noteikt derīguma termiņu, bet praktiski nav pārbaudāms, tikai degustācijās, var arī pārbaudīt iegādājoties nelielu skaitu (piem., vienu sieriņu) un pagaršojot- novērtējot,
novērojamība- novērot var veikalu vitrīnās, praktiski nav novērojams,
efekta ātrums- pircējs apzinās labumu no produkta jau tā lietošanas laikā un uzreiz pēc tam (lietošanas laikā- garša, pēc tam- vairāk negribas ēst),
Produkta īpatnības (raksturlielumi) (2)-
vienkāršība lietošanā- vienkārši lietojams, nav nepieciešamas papildus zināšanas un īpašas prasmes. Ēdot nav nepieciešams izmantot papildus līdzekļus (ērts iesaiņojums).
salīdzināmās priekšrocības- tas ir biezpiena sieriņš ar glazūru, ļoti dažāds piedāvātās produkcijas sortiments (iespējas izvēlēties savai gaumei un garšai tīkamāko), iesaiņojums, izmēri (svars- daudzums),
simboliskums- rada pircēju attieksmi pret konkrēto produkta marku. Īpaši simbolisks šis produkts nav, bet šis produkts ir iecienītāko produktu saraksta aukšgalā (2004. gadā- pirmā vieta...)
…