Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:343287
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālo institūciju darbība nav vērsta uz peļņas gūšanu, bet gan valsts un pašvaldības budžeta līdzekļu ietaupīšanu.
Mērķis ir viens- sniegt pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu/ preci, lai apmierinātu klientu vajadzības.
Tāpēc sociālajām institūcijām jādomā par kvalitātes nodrošināšanas un pilnveides sistēmas ieviešanu.

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālās institūcijās pasaulē tiek kritizētas par nepietiekoši labu vadības stratēģijas, kāda piemīt biznesa struktūrām.
Tai būtu jābūt tikpat efektīvai kā menedžmenta uzņēmējdarbībā.
Jo katras organizācijas darbības mērķis ir vislabākie rezultāti, kas aptver gan klientu, gan darbinieku, gan visas sabiedrības apmierinātību, kā arī sabalansēts budžeta līdzekļu izlietojums.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties