Secinājumi
Lai veiktu, kādu no uzņēmuma analīzes veidiem ir nepieciešams iegultīt naudas līdzekļus un piesaistīt kompetentus analītiķus
Būvmateriālu mazumtirdzniecības nozarē Latvijā ir trīs galvenie līderi, kas konkurē savā starpā – “Depo DIY”, “Rautakesko” un SIA “Nelss”
Minētajā konkrētajā tirgū konkurence ir oligopolistiska, jo tajā darbojas vairāki salīdzinoši līdzīgi pēc apgrozījuma tirgus dalībnieki
Pašlaik būvniecības nozarē strādā ap 6,5% no tautsaimniecībā nodarbinātiem un vēl aptuveni 13% ar būvniecību saistītās nozarēs
Ir sarežģīti veikt kādu no uzņēmuma analīzēm, nepārzinot uzņēmuma iekšējo vidi, bet iegūto gala rezultātu būtu nepieciešams efektīvāk izmantot, lai nostiprinātu uzņēma darbības stabilitāti, pielietojot vienas analīzes rezultātā analizējot citā
Lai uzņēmums spētu efektīvi darboties ir nepieciešams intensīvi sekot līdzi konkurentu, ārējās vides faktoriem un izmaiņām lai pastāvīgi uzlabotu un stiprinātu uzņēmuma darbības stratēģiju
Iegūtie analīzes rezultāti neatspoguļo 100% uzņēma darbības stāvokli, tādēļ ir nepieciešams veikt vairākas analīzes, sīkāk izpētot konkrētus kritērijus un ietekmējošos faktorus
Iegūtos analīzes rezultātus ir efektīvi atspoguļot attiecīgajā matricē, diagrammā, jo uzskatāmā tiek attēlota konkrētā situācija, līdz ar to uzņēmuma vadītājiem būs vieglāk pieņemt attiecīgo lēmumu par tuvāko nākotnes stratēģisko darbību
Uzņēmums nespēj ietekmēt ārējās vides interesi pret attiecīgo produktu, bet gan spēj iespaidot un kontrolēt vēlamo uzņēmuma iekšējās vides stāvokli
…