Šī darba mērķis ir noskaidrot vai praktizējošie ārstu palīgi ir motivēti tālākizglītoties, un vai viņi ir informēti par tālākizglītības iespējām Latvijā, noteikt un apskatīt galvenās problēmas un rast tām zināmus risinājuma priekšlikumus.
Hipotēze - Ārsta palīgs Latvijā neredz īstu motivāciju tālākizglītībai.
Es izvirzīju šādus darba uzdevumus:
a) sniegt ārsta palīga profesijas vispārēju raksturojumu;
b) aplūkot ārsta palīga tālākizglītības iespējas Latvijā;
c) izpētīt praktizējošo ārsta palīgu zināšanas un attieksmi pret tālākizglītības iespējām Latvijā;
d) apkopot informāciju;
e) izdarīt secinājumus.
Kā pētījuma metodi es izvēlējos aptauju, izmantojot anketas.
Pētījums “Ārsta palīgu profesionālās tālākizglītības iespējas Latvijā” sastāv no vairākām daļām:
Literatūras un statistikas datu analīze par ārsta palīgu izglītību, tālākizglītību un profesiju.
Tālākizglītību reglamentējošo dokumentu apskats.
Ārsta palīgu aptauja par viņu attieksmi pret savu tālākizglītību, viņu viedokli par galvenajām tālākizglītības problēmām un aptaujas datu analīze.…