Sabiedriskās attiecības ir darbs ar kādu konkrētu sabiedrības daļu, ar mērķi piesaistīt uzmanību kādam produktam vai pakalpojumam. Tā ir organizēta korporatīva uzņēmuma tēla veidošana.
Mūsu uzņēmumā tas tiek veikts, piedaloties izstādēs un organizējot konferences. Galvenais mērķis ir darbu paveikt kvalitatīvi, jo labākā reklāma ir labas klienta atsauksmes un ieteikums izmantot mūsu pakalpojumus citiem.
2) Kas ir reklāma? Kā Jūsu uzņēmums izmanto reklāmu?
Reklāma ir visefektīvākais komunikācijas veids ar sabiedrību, kas tiek finansēts no konkrēta uzņēmuma vai privātpersonas līdzekļiem.
Mēs sadarbojamies ar uzziņu portāliem, kuros pēc konkrētiem atslēgas vārdiem, kuri ir saistīti ar mūsu darbības virzieniem, var kā pirmo atrast mūsu piedāvājumu. Mājaslapa vienmēr tiek papildināta ar jaunākajiem uzņēmuma paveiktajiem darbiem.
3) Ar ko tās savā starpā atšķiras?
Galvenā atšķirība ir tāda, ka par reklāmu vienmēr kādam būs jāmaksā. Sabiedriskās attiecības ir netieša reklāma, taču tā ne vienmēr prasa papildus finansējumu.
…