Darbā likts uzsvars uz attēlu pētījumiem. Apskatītās tēmas: Kādi ir reklāmās izmantotie citāti. Kā citāti reklāmās lietoti un kur novietoti. Kādās reklāmās kurus citātus izmanto. Izmantotie citāti, kuri bagātīgi papildināti ar attēliem ir:
-Per aspera ad astra.Caur ērkšķiem uz zvaigznēm. /Seneka/
-Veni, vidi, vici. Atnācu, ieraudzīju, uzvarēju. /Jūlijs Cēzars/
-Alma mater. Gādīgā māte. Parasti augstskolu apzīmējums.
-Citius, altius, fortius! Ātrāk, augstāk, stiprāk!
-Cogito, ergo sum. Domāju, tātad esmu /Dekarts/
-In vino veritas. Vīnā ir patiesība.
-Prosit! Lai iet labumā!
-Prima facie. No pirmā acu uzmetiena.
-Si vis pacem, para bellum. Ja gribi mieru, gatavojies karam (Romas politikas devīze).
-Amor vincit omnia. Mīlestība uzvar visu. /Vergilijs/
-Dum spiro, spero. Kamēr elpoju, ceru. /Cicerons/
-Extra. Ārpus, sevišķi, ārkārtīgi, neparasti.
-Panem et circenses. Maizi un izklaides.
-Aurea mediocritas. Zelta vidusceļš. “Zelta vidusceļa” ievērošana ir Horācija morālfilozofijas princips.
-Sciencia est potentia. Zināšana(s) ir spēks.