Kādas grūtības sastopamas sākumskolā ar šīs mūzikas izmantošanu?
bērniem tā nav aktuāla, iespējams šķiet garlaicīga;
skolēni neredz jēgu apgūt šo mūzikas tipu;
daļai bērnu tā šķiet sarežģīta;
bērniem šī mūzika nešķiet tik interesanta, saistoša kā mūsdienās populārā;
skolēni neizprot šo mūziku;
bērniem ir iespēja šo mūziku dzirdēt tikai skolā, mājās tā netiek atskaņota;
nepietiekama mācību līdzekļu dažādība.
Ar kādām metodēm un darbības formām skolotāji var popularizēt šo mūziku?
ar bērniem apmeklēt akadēmiskās mūzikas koncetrus, operas, pasākumus;
atskaņot akadēmisko mūziku gan mācību stundu laikā, gan atpūtas brīžos;
pasniegt šo mūziku interesantā un mūsdienīgā veidā (multfilmas u.c.);
integrējot šo mūziku citos mācību priekšmetos, iesaistot dažādās darbībās;
ļaujot bērniem pašiem darboties, spēlēt ar dažādiem instrumetiem paralēli skanot kādam skaņdarbam;
Iesaistot šo mūziku dažādās rotaļās;
neuzspiestā formā klausīties dažādus skaņdarbus.
…