COVID-19 pandēmijas laikā
COVID-19 pandēmijas laikā airBaltic veica vienīgi Baltijas valstu iedzīvotāju repatriācijas lidojumus
23. aprīlī airBaltic padome apstiprināja jaunu uzņēmuma biznesa plānu, kas paredzēja samazināt lidmašīnu floti nākamajiem gadiem
18. maijā airBaltic atsāka starptautiskos pasažieru lidojumus
Lai sniegtu atbalstu Covid-19 krīzes pārvarēšanai, 2020. gada 4. augustā airBaltic pamatkapitāls tika palielināts tādējādi valsts līdzdalība lidsabiedrībā palielinājās no 80,05 % līdz 91 %.
Secinājumi
airBaltic apvieno tradicionālo kā arī zemo izmaksu aviokompāniju biznesa modeļus.
AirBaltic brenda veidotājs ir stjuartes smaids, laipnība un apziņa.
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic atzīta par vienu no labākajiem darba devējiem nacionāla mēroga pētījumā, ko veikusi personāla atlases kompānija CV-Online Latvia.
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic atzīta par punktuālāko aviosabiedrību pasaulē.
airBaltic attīstības elementi: Baltic Outlook žurnāls, airBalticTraining, airBalticShop.
Zīmola uzbūves elementi: vienkāršība un pieejamība, personāls, galamērķi un gaisa flote.
…