Secinājumi
1. Savas kvalifikācijas prakses laikā, strādājot viesnīcā „Kuldīgas Metropole”, iepazinos ar dažādiem dienestiem, dažādiem pienākumiem un darbiniekiem, guvu jaunas un nostiprināju jau esošās - teorijā mācītās zināšanas un prasmes viesu uzņemšanā.
2. Darbinieku kolektīvs bija ļoti dažāds, katram bija stingri jāievēro savi pienākumi un jādarbojas tikai savā kompetencē, tomēr ātri tajā iestrādājos. Ļoti labs profesionālais kontakts man izveidojās ar saimnieciskā dienesta vadītāju, kura tad arī bija mans pedagogs viesnīcas saimnieciskās dzīves organizēšanā.
3. Globālā skatījumā ikvienas viesnīcas administratora galvenie pienākumi ir veikt viesu iereģistrēšanu, izvietošanu un izrakstīšanu, pieņemt maksājumus no viesnīcas viesiem par nakšņošanu un citiem papildus pakalpojumiem, atbildēt uz telefona zvaniem, veikt individuālo viesu numuru rezervēšanu un daudzi citi ikdienas veicamie pienākumi.
4. Protams, viesnīcās darbībā var atrast arī kādus mīnusus, taču tie daži mīnusi netraucē viesnīcas veiksmīgai darbībai, jo problēmas, ja tādas ir radušās, tiek tūlīt risinātas.
5. Uzskatu, ka viesnīcā strādā ar lielu atdevi un tas ir galvenais, lai panāktu savu mērķi – sniegt klientam pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu un panākt, lai viesis atgriežas viesnīcā.
…