-
Viesu māja "Viola"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma un tā darbības raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstīgi tā tipam. Pakalpojumu spektrs | 4 |
3. | Atsevišķo saimniecisko un servisa dienesta darbības raksturojums | 6 |
3.1. | Uzdevumi un pienākumi. Kvalifikācija, darbinieku skaits atbilstoši darba apjomam | 6 |
3.1.1. | Pienākumi (Administratori – RSEBA studenti) | 6 |
3.1.2. | Pienākumi: (Istabenes - ar vidējo izglītību) | 6 |
4. | Saimnieciskā daba plānošana, uzkopšanas darbi | 6 |
5. | Uzņēmuma darbības vērtējums | 7 |
6. | Uzņēmuma vieta tirgū, konkurentu apskats, sniegto pakalpojumu apraksts, cenas un to salīdzinājums ar konkurentiem | 7 |
7. | Secinājumi. Plusi un mīnusi | 8 |
7.1.1. | Mīnusi | 8 |
7.1.2. | Plusi | 8 |
Uzņēmums „Viola” tiks atvērts saviem viesiem 2003.gada 16.maijā. „Viola” pieder pie tipa – hostelis, viesu māja, kura paredz nelielu numuru skaitu – šajā gadījumā 11 numuri, raksturojas ar vienkāršu, ātru apkalpošanu un ar ierobežotu pakalpojumu spektru. ”Viola” atrašanas vieta ir izdevīga, jo atrodas 5 minūšu laikā no autoostas vai dzelzceļa stacijas, Centrāltirgū, Pūpolu ielā 5, tirdzniecības nama “Viola” otrajā stāvā.
Pirmās Violas darbības nedēļas nebija spožas, 2-3 cilvēki nedēļā. Bet, kad darbā bija pieņemts ārzemju menedžeris Dins Strautiņ, viss sākās strauji attīstīties. Diemžēl, šis menedžeris pastrādāja tikai gadu, jo viņu neapmierināja piedāvāta alga, kura nebija 2000 Ls, kā viņš to gribēja. Tagad numuri ir pārpilni. Maksimums 70 cilvēki – maiņā. (ar 7 izliekamajām gultām) Īpaši daudz viesus nedēļas nogalē. Bieži sanāk tā, ka pat brīvo guļamvietu nav. Klientu auditorija ir ārzemnieki. Rezervācija notiek gan telefoniski, gan internētā., gan pa faksu. Viesu māja ir asociācijas POSH Backpackers biedrs, asociācijas galvenais birojs atrodas Milānā. Tas ir hosteļu tīkls. Ir interneta lapiņa www.poshbackpackers.lv , kurā var mazliet uzzināt par viesu māju, rezervēt vietas, numurus.
Uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstīgi tā tipam. Pakalpojumu spektrs.
Uzņēmuma interjers un iekārtojums atbilst viesu mājai. Te ir omulīgi, daudz krēslu un dīvāniņu plašā gaitenī, viesu atpūtas istaba ar kabeļa televīziju, Internet free, krēsliem un galdu, pie kura var baudīt kafiju vai tēju, sarunāties, ir izlietne ar karstu un aukstu ūdeni, tualete. Blakus atrodas administratora istabiņa un mazā halle vai uzgaidāmā telpa, kurā ērts mīksts dīvāniņš, galds, kafijas automāts. Uz galda var atrast avīzes, žurnālus, daudz informācijas par Rīgu, kultūras pasākumiem un izklaides iespējām. Tālāk seko garš gaitenis ar galdiem un krēsliem, visur ir paklāji. Te vienmēr silti, jo ir autonomā apkure. Viesu māja piedāvā arī seifu un telpu, kur glabā viesa bagāžu. Viesu mājas pakalpojumos ietilpst arī taksometra izsaukums un palīdzība iznest bagāžu (palīdz taksometra vadītājs).…
Šajā atskaitē tika aprakstīia viesu mājas darbība, interjera, izkartojuma, pakalpojumu atbilstība viesu mājai.
-
Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Prakses atskaite35 Tūrisms, viesmīlība, Lauksaimniecība, mežsaimniecība
- Viesu māja "Viola"
-
Viesu nams "Sprīdīši"
Prakses atskaite9 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesnīca “Hotel de Rome”
Prakses atskaite augstskolai25
-
Viesnīca, restorāns "SESAME”
Prakses atskaite augstskolai30
-
Prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Prakses atskaite augstskolai22
-
Profesionālā prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "Jaunpils pils"
Prakses atskaite augstskolai19
-
Prakses atskaite viesnīcā "Golden Bahia de Tossa & Spa"
Prakses atskaite augstskolai14