Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"-
Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Saimnieciskais dienests | 3 |
1.1. | Darbinieku pienākuma apraksti | 3 |
1.1.1. | Saimniecības pārzinis | 3 |
1.2. | Saimniecības nodaļas pārzinis | 5 |
1.2.1. | Veļas mazgātāja | 6 |
1.2.2. | Apkopēja | 6 |
1.2.3. | Istabene | 7 |
1.3. | Darba grafiki | 8 |
1.4. | Telpu iekārtojums un telpu tīrīšana | 9 |
1.5. | Veļas māja | 10 |
1.4.1. | Veļas plūsmas | 11 |
1.4.1.1. | Netīrās veļas plūsma | 11 |
1.6. | Tīrīšanas līdzekļi | 11 |
1.7. | Secinājumi un priekšlikumi | 12 |
2. | Viesu uzņemšanas dienests | 13 |
2.1. | Dienesta struktūra | 13 |
2.2. | Darbinieku pienākumi | 13 |
2.2.1. | VUD pārziņa pienākumi | 14 |
2.2.2. | VUD darbinieka pienākumi | 14 |
2.2.3. | Portjē pienākumi | 14 |
2.3. | Darba plānošana un darba grafiki | 15 |
2.4. | Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā | 15 |
2.5. | Pārskatu veidi | 15 |
2.6. | Kredītkontrole | 15 |
2.7. | VUD sadarbība ar citiem dienestiem | 16 |
2.8. | Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums | 16 |
2.9. | Secinājumi un priekšlikumi | 16 |
Izmantotā literatūra | 17 |
VUD sadarbojas arī ar tehnisko dienestu- VUD paziņo par nepieciešamo tehnisko palīdzību numuriņos vai viesnīcas koplietošanas telpās. Lai gan biežāk šādu informāciju nodod saimnieciskais dienests.
Drošības dienestam arī ir sadarbība ar VUD. VUD paziņo par nekārtībām viesnīcā vai pazudušām mantām. Kā arī dažkārt VUD nodod viesu atstātas mantas glabāšanā drošības dienestam, kaut arī šo funkciju biežāk veic saimnieciskais dienests.
Neliela, bet tomēr saikne ir arī ar personāldaļu. Biežāk personāldaļai VUD ziņo par kolēģiem, to neizdarībām utt.
Pārdošanas un mārketinga dienestam VUD ziņo par to, kādas tautības viesi biežāk uzturas viesnīcā un kādus pakalpojumus viesi labprātāk izmanto, bet kādus neizmanto vispār.
2.8. Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums.
Kā jau parasti VUD ir novietots pie centrālās viesu ieejas, lai viesis, ienākot viesnīcā, uzreiz redz, uz kurieni viņam ir jādodas.
Katram VUD darbiniekam maiņā ir savs dators, kases aparāts, bankas karšu termināls, printeris, jo viss notiek datorizēti.
2.9. Secinājumi un priekšlikumi
Arī šis dienests, gluži tāpat kā saimnieciskais dienests, strādā ļoti augstā līmenī. Viss notiek ļoti organizēti, precīzi un operatīvi. Katrs darbinieks ir kompetents savā jomā, pārzina viesnīcas produktus un pakalpojumus. Arī viesnīcas administrācija ir padomājusi par to, lai VUD darbiniekiem būtu ērti strādāt, porti, katram darbiniekiem ir viss nepieciešamais aprīkojums darba kvalitatīvai un ātrai izpildei.
Arī šeit neredzu nepilnības un nevaru izteikt priekšlikumus, jo manā skatījumā viss notiek pēc augstākajiem standartiem un ir ļoti laba psiholoģiskā vide gan starp darbiniekiem, gan darbiniekiem ar administrāciju, to pašu varu minēt arī par saimniecisko dienestu, kurš arī ir piedomājies pie labvēlīga klimata radīšanas darbiniekiem.
…
Atskaitē aprakstīti saimnieciskā dienesta un Viesu uzņemšanas dienesta galvenie darbibas pamatprincipi viesnīcā Raddison Blu Elizabete
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Vadība
- Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesu uzņemšanas dienests viesnīcā "Denali Princess Wilderness Lodge" (ASV, Aļaska)
Prakses atskaite augstskolai12
-
Prakses atskaite ceļu būves firmā
Prakses atskaite augstskolai6
-
Prakses atskaite AAS "Balva"
Prakses atskaite augstskolai26
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Prakses atskaite augstskolai20
-
Prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai6
Novērtēts!