Secinājumi
• Nav nepieciešama speciāla izglītība, lai strādātu The Broadmoor. Pietiek iemācīties pareizu un korektu runu un viesnīcas standartus
• Ļoti lieli pārtikas atkritumi, neizmantotā pārtika tiek vienkārši izmesta miskastē
• Pozitīvais rada pozitīvo, The Broadmoor standartu ievērošana palīdz uzturēt pozitīvu darba vidi
• Viesnīcas kafejnīcā darbiniekiem tiek pasniegts nekvalitatīvs ēdiens
• Sliktas angļu valodas zināšanas studentiem
• Verbālā motivācija, saliedēšanas pasākumi
• Strauja darbinieku izaugsme
• Viesnīca nepalīdz studentiem iekārtojoties jaunās dzīvesvietās.
Priekšlikumi
• Personāla atlases departamentam veikt stingrāku studentu atlasi
• Izstrādāt un realizēt vienotus noteikumus visiem departamentu menedžeriem attiecībā pret saviem padotajiem, veikt stingrāku pārbaudi
• Izvērtēt sadarbību ar Jamaikas kompāniju, kura pieņem darbā darbiniekus. Nav pieļaujams, ka 5* viesnīcā ierodas strādāt darbinieki, kuri neprot lasīt un rakstīt, bet viesnīca savas reputācijas dēļ nevaru viņus atlaist no darba
• Izstrādāt risinājumu pārtikas neizšķērdībai.
• Īzīrēt darbiniekiem noliktavas – priekš tiem studentiem un darbiniekiem, kuri atgriežas nākamajā gadā vai sadzīves ierīču nomu – studenti, kuri aizbrauc nodod tālāk īrei nākamajiem, kuri atbrauc. Ilgtspējīga materiālu izmantošana
…