Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa-
Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Viesnīcas „Rīga” komercdarbības raksturojums | 3 |
1.1. | Produkta raksturojums | 3 |
1.1.1. | Primārā produkta raksturojums | 3 |
1.1.2. | Sekundāro produktu raksturojums | 4 |
1.2. | Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija | 6 |
1.2.1. | Organizatoriskā struktūra | 6 |
1.2.2. | Darba organizācija un informācijas apmaiņa | 6 |
1.2.3. | Personāla vadība | 7 |
1.3. | Ražošanas organizācija | 8 |
1.3.1. | Operatīvā plānošana | 8 |
1.4. | Budžeta plānošana | 8 |
1.4.1. | 2004. gada bilance (sk. pielikumu) un tās raksturojums | 8 |
1.4.2. | Finansu analīze par 2003.gadu | 9 |
1.4.3. | Finansu analīze par 2004.gadu | 10 |
1.5. | Attīstības stratēģija | 11 |
2. | Viesnīcas „Rīga” mārketinga raksturojums | 11 |
2.1. | Patērētāju raksturojums | 11 |
2.1.1. | Mērķa tirgus raksturojums | 11 |
2.1.2. | Tirgus segmentācija | 12 |
2.1.3. | Darbs ar klientiem | 12 |
2.2. | Sadarbības realizācijas raksturojums | 13 |
2.2.1. | Sadarbība ar tūrisma aģentūrām | 13 |
2.2.2. | Sadarbība ar korporatīvajiem klientiem | 13 |
2.3. | Cenu politika | 14 |
2.4. | Pakalpojumu noieta organizēšana | 14 |
2.4.1. | Personālā (tiešā) pārdošana | 14 |
2.4.2. | Līgumi ar tūrisma aģentūrām | 15 |
2.4.3. | Globālā izplatīšanas sistēma (GDS) | 15 |
2.4.4. | Interneta rezervācija | 15 |
2.4.5. | Atlaižu sistēma | 15 |
2.5. | Reklāmas raksturojums | 16 |
2.6. | Tirgus izpētes metodes | 18 |
2.7. | Konkurentu raksturojums | 18 |
2.8. | Pakalpojumu novērtējums | 19 |
2.8.1. | Kvalitāte | 19 |
2.8.2. | Dzīves cikls | 20 |
3. | Mans darbs prakses laikā | 21 |
3.1. | Prakses laiks | 21 |
3.2. | Darba pienākumi | 21 |
3.3. | Prakses mērķis un rezultāts | 21 |
3.4. | Pašnovērtējums | 21 |
4. | Secinājumi | 22 |
5. | Priekšlikumi | 23 |
PIELIKUMS | 24 |
Viesiem, kas ir jūtīgi pret cigarešu dūmiem, viesnīca piedāvā 20 nesmēķētāju istabas. Alerģiskiem cilvēkiem tiek piedāvāti antialerģiski spilveni un segas.
Numuros ir parketa grīdas, pie gultas atrodas paklājs. Sienas dekorētas ar gleznām. Numuros ir gaismas necaurlaidīgie aizkari, kas nodrošina necaurredzamību un gaismas izolāciju, kā arī dienas aizkari. Pie katras gultasvietas atrodas no guļvietas regulējama naktslampiņa, numuros ir arī vispārējais apgaismojums, stāvlampa.
Viesnīcas vienvietīgā numura vienguļamās gultas izmērs ir 140 x 190cm, uzlabotā vienvietīgā numura vienguļamās gultas, kas tiek izmantota arī pāriem, izmērs ir 180 x 190cm. Vienguļamās gultas izmērs divvietīgā numurā ir 90 x 190cm, divvietīgā uzlabotā – 140 x 190cm. Vienguļamās gultas, kas tiek izmantota arī pāriem, izmērs uzlabotajā luksus numurā ir 200 x 200cm. Istabās iespējams saņemt arī papildus gultu. Katrai gultasvietai blakus atrodas naktsgaldiņš, katrā numurā ir iebūvēts sienas skapis ar vismaz trim drēbju pakaramajiem vienai personai, plauktu un atvilktnēm drēbju un personīgo mantu novietošanai. Sienas skapja durvīs ir iebūvēti lieli spoguļi. Numuros ir statīvi bagāžas novietošanai, rakstāmgaldi ar krēslu, atpūtas krēsli. Numuros ir arī papīrgrozs, pelnu trauks (smēķētāju numuros), krāsu televizors ar vadības pulti, radiouztvērējs, mini bārs ar piedāvājuma cenrādi, uz numuru pasūtāmo ēdienu un dzērienu karte.
Katrā numurā ir telefons, no kura iespējams pazvanīt uz recepciju, kā arī uz citām viesnīcas nodaļām (restorāns, istabenes u.c.). No šī telefona iespējams pazvanīt uz jebkuru pasaules valsti, kā arī uz jebkuru Latvijas pilsētu. Katrā numurā iespējams pieslēgties internetam caur telefona iezvanpieeju, kā arī ir trīs numuri, kuros ir kabeļpieslēgums internetam. Blakus telefonam atrodas valsts telefonu grāmata, reģionālā telefonu grāmata un viesnīcas telefona numuru saraksts.
Viesiem tiek piedāvātas drēbju tīrīšanas iespējas, kurpju tīrīšana, šūšanas piederumi, veļas mazgāšanas, apģērba tīrīšanas cenrādis, informācijas bukleti par viesnīcu, Rīgas pilsētu. Katrā numurā atrodas uz durvīm liekama karte “Lūdzu netraucēt!” un “Numura uzkopšana”, kā arī rakstāmpapīrs un aploksnes ar viesnīcas simboliku. Katrā numurā ir fēns matu žāvēšanai, bikšu prese un netīrās veļas mazgāšanai un tīrīšanai nododamo apģērbu savākšanas maiss.
Vannas istabās grīdas un sienas ir flīzētas, ir dabiskās ventilācijas sistēmas. Vannas istabās ir mazgājamais galds ar aizbāzni, spoguli un apgaismojumu virs tā, ar skapīti vai plauktiņu tualetes piederumiem un elektrības kontaktligzdu. Vannām ir nostiprināma duša, aizkars un ziepju paliktnis. Vannas istabās ir ziepju gabaliņš katram viesim, atkritumu grozs, glāzes, atbilstoši vietu skaitam guļamistabā, drēbju pakaramie, šampūns, dušas cepurīte (viena katram viesim), sejas salvetes, viens roku un viens peldu dvielis katram viesim, tualetes papīrs ar turētāju.…
Viesnīcas "Rīga" komercdarbības un mārketinga raksturojums 3. kursa līmenī. Pielikumā 9 slaidu prezentācija.
- Reģionālā un ainavu plānošana
- V/A “Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūra”
- Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesnīca "Rīga"
Prakses atskaite augstskolai27
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcas "Gutenbergs" recepcijā
Prakses atskaite augstskolai9
-
Viesnīcas "Amrita" prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai23
-
Viesnīca „Domina Inn Riga”
Prakses atskaite augstskolai14
-
Vadības prakse uzņēmumā "Hotel Rīga"
Prakses atskaite augstskolai21