Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Viesnīcas "Reval Hotel Latvija" raksturojums-
Viesnīcas "Reval Hotel Latvija" raksturojums
Prakses atskaite15 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcas REVAL HOTEL "LATVIJA" raksturojums | 4 |
2. | Viesnīcas mārketinga darbības raksturojums | 6 |
2.1. | Viesnīcas produkts | 7 |
2.1.1. | Pamataprodukts | 7 |
2.1.2. | Ēdināšana, bāri | 9 |
2.1.3. | RHL konferenču un banketu centra piedāvājums | 10 |
3. | Paplašināšanās | 11 |
3.1. | Viesu istabas | 12 |
3.2. | Viesnīcas vadības struktūra | 13 |
3.3. | Viesnīcas pārvaldes struktūra | 14 |
4. | Produkta reklāma, izplatīšana un noiets | 16 |
5. | Konkurenti | 18 |
5.1. | RADISSON SAS DAUGAVA | 18 |
5.2. | ALBERTS | 19 |
6. | Viesa cikls viesnīcā | 19 |
6.1. | Pirms ierašanās posms ( Pre - Arrival ) | 20 |
6.2. | Rezervēšana | 20 |
6.3. | Rezervēšanas veidi | 20 |
6.3.1. | Negarantētā rezervēšana | 20 |
6.3.2. | Rezervēšanas pieteikums | 21 |
6.3.3. | Ierašanās posms ( Arrival ) | 21 |
6.3.5. | Aizbraukšanas posms ( Departure ) | 22 |
7. | Mērķauditorija | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi
Viesnīcas Reval Hotel Latvija mārketinga darbība norit tieši tā, kā tas ir aprakstīts darba teorētiskajā daļā. Pateicoties viesnīcas reklāmas nodaļai, kur veiksmīgi pilda savas funkcijas attīstās arī mārketinga darbība. Jo bez veiksmīgas reklāmas darbības, lai cik produkts būtu jauns un pievilcīgs, veiksmīga pārdošana neizdosies. Mārketinga nodaļai ir arī veiksmīga sadarbība starp VUD, jo mārketinga nodaļa ir izveidojusi ''First Client Card'', kur dod iespēju nolasīt informāciju par viesa vēlmēm ( veģetārietis, alerģisks), kas dod apkalpojošajam personālam individuālu pieeju katram klientam un viesnīcai būt informētai par klientu jau no rezervācijas brīža.
Katram darbiniekam ir iespēja aizpildīt aptaujas anketu par iekšējo darbību
( tiešajiem vadītājiem, personālu ) un par uzklausītajām vēlmē no viesu puses. Tas palīdz Mārketinga nodaļai ieviest jauninājumus gan pret viesnīcas produktu, gan pret viesa vēlmēm.
Autores ieteikumi ir turpināt saglabāt un attīstīt viesnīcas atvērto un draudzīgo tēlu gan pret vietējo sabiedrību, gan pret viesiem. Būt konkurētspējīgai un pilnveidot sevi un savus darbiniekus visā savā pastāvēšanas laikā.
…
Ievads 3 1.Viesnīcas REVAL HOTEL "LATVIJA" raksturojums 4 2. Viesnīcas mārketinga darbības raksturojums 6 2.1.Viesnīcas produkts 7 2.1.1.Pamataprodukts 7 2.1.2. Ēdināšana, bāri 9 2.1.3. RHL konferenču un banketu centra piedāvājums 10 3. Paplašināšanās 11 3.1. Viesu istabas 12 3.2. Viesnīcas vadības struktūra 13 3.3. Viesnīcas pārvaldes struktūra 14 4. Produkta reklāma, izplatīšana un noiets 16 5. Konkurenti 18 5.1. RADISSON SAS DAUGAVA 18 5.2. ALBERTS 19 6.Viesa cikls viesnīcā 19 6.1. Pirms ierašanās posms ( Pre - Arrival ) 20 6.2. Rezervēšana 20 6.3. Rezervēšanas veidi 20 6.3.1.Negarantētā rezervēšana 20 6.3.2. Rezervēšanas pieteikums 21 6.3.3. Ierašanās posms ( Arrival ) 21 6.3.5. Aizbraukšanas posms ( Departure ) 22 7. Mērķauditorija 23 Secinājumi un priekšlikumi 24 Izmantotā literatūra 26
- Reval Hotel Latvija
-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Prakses atskaite25 Vadība, Uzņēmējdarbība, Tūrisms, viesmīlība
-
Viesnīcas "Reval Hotel Latvija" raksturojums
Prakses atskaite15 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesnīca “Hotel de Rome”
Prakses atskaite augstskolai25
-
Reval Hotel Latvija
Prakses atskaite augstskolai12
-
Prakses atskaite viesnīcā "Hotel de Rome"
Prakses atskaite augstskolai7
Novērtēts! -
SIA "Glasmir Latvija" saimnieciskās darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai4
-
Vadības prakse uzņēmumā "Hotel Rīga"
Prakses atskaite augstskolai21
