-
Viesnīca "Viktorija"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmums, tā attīstība un galvenie darbības principi | 5 |
2. | Uzņēmuma struktūra un sniegtie pakalpojumi | 7 |
Uzņēmuma struktūra | 7 | |
Viesnīcas Īpašniece- direktore, valdes locekle | 7 | |
Viesu uzņemšanas dienests | 7 | |
Ēdināšanas dienests | 8 | |
Saimnieciskais dienests | 8 | |
Inženiertehniskais dienests | 8 | |
Grāmatvedība | 8 | |
Menedžeris | 8 | |
Pakalpojumu klāsts | 9 | |
3) | Darba aizsardzības sistēma, sanitārijas un higiēnas prasības uzņēmumā | 11 |
Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā | 11 | |
Sanitārijas un higiēnas prasības uzņēmumā | 11 | |
4) | Uzņēmuma fiziskā vide un tās ietekme uz pakalpojuma kvalitāti | 13 |
5) | Viesu apkalpošanas līmenis, specifika viesmīlības uzņēmumā | 15 |
6) | Uzņēmuma dienestu savstarpējā mijiedarbība | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 19 | |
APLIECINĀJUMS | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi
Strādājot viesnīcā „Viktorija” es secināju, ka administratora darbs man patīk. Patīk tā daļa kur tu runājies ar klientiem, palīdzi viņiem, dod norādes utt., bet man ļoti nepatīk darba grafiks. Darbs maiņās ir ļoti nogurdinošs, tāpēc ka tu nevari tā īsti atpūsties un jāstrādā garas stundas. Pie tam ir jāstrādā arī tad, kad daudz cilvēki atpūšas t.i. pa brīvdienām. Vēl jo vairāk nogurdina nakts maiņas. Es pats neesmu strādājis vēl nevienu, bet man stāstīja ka tas ļoti izsit no ritma un tādēļ ļoti nogursti un ir grūti koncentrēties. Katram darbam ir savi mīnusi un administratora darbam tas ir darbs maiņās, bet savādāk nevar, jo viesnīca strādā 24 stundas diennaktī.
Es secināju ka zināšanas ko ieguvu skolā man ļoti palīdzēja pildot praktiskos uzdevumus. Bet katrā viesnīcā ir sava specifika un gribi vai negribi, kad atnāc strādāt uz jaunu viesnīcu daudzas lietas nākas mācīties no jauna. Protams pamati paliek nemainīgi.
Vēl es ieteiktu viesnīcā noalgot vairāk darbinieku, jo nereti pašai priekšniecei jādara administratora darbs papildus viņas tiešajiem pienākumiem. Kā arī visiem viesnīcas darbiniekiem ir kā minimums divi darba pienākumi un nāks darīt divus darbus vienlaicīgi. Diemžēl pašlaik dēļ viesnīcas finansiālās situācijas to nevar atļauties, bet nākotnē tas noteiktu būtu jāizdara. Pašlaik katrs ekonomē kā vien var.
Vēl man likās interesanti ka atslēgas ir mehāniskas atšķirībā no daudzām viesnīcām ir elektroniskas, bet es domāju tādam skaitam numuru tas ir pieejami. Un cik man teica ka klienti atslēgas nenozaudējot. Protams ejot prom uz pilsētu klientam jāatstāj atslēga recepcijā un nākot atpakaļ viņš var to dabūt atpakaļ. Pie tam mehāniskas atslēgas atkal veido šo mājīguma sajūtu atšķirībā no elektroniskajām, jo mums visiem mājās takā pārsvarā ir mehāniskas atslēgas.
Viesnīcas noslogojums vasarā ir tīri augsts- no 60 % līdz 70%, bet kā pienāk septembris tas nokrītas uz 25- 30 % un manuprāt ar to vajadzētu kaut ko darīt, viesnīca ir atvērta visu gadu un visiem darbiniekiem ir jāmaksā algas. No kā tad radīsies nauda darbiniekiem, ja nebūs viesu viesnīcā. Ziemā noslogojums ir pavisam zems. Protams viesnīcas ir vairāk kā sezonālas iestādes, bet būtu jāatver viesnīcā kādi papildus piedāvājumi, lai varētu noturēt augstu viesnīcas noslogojumu visu gadu. Pie tam būtu jānoslēdz līgumi ar vairāk tūrisma firmām. Protams, „Victoria International” ir samērā neilgi atvērusies un nav paspējusi vēl nodibināt sakarus ar daudz tūrisma firmām, bet tas būtu jāizdara tuvākajā laikā, ja viņi negrib bankrotēt kā iepriekšējā firma. Pagaidām viesnīca, manuprāt, paļaujas vairāk uz patstāvīgajiem klientiem, bet turpmākai attīstībai ir jāmeklē jauni, jo konkurence viesnīcu tirgū Latvijā ir ļoti liela un viesnīcas gandrīz vai „plēšas” dēļ katra klienta, lai tikai viņš paliktu viņu viesnīcā. Es skatījos ka viesnīcā visu gadu paliek nemainīgas numuriņu cenas- es domāju ka varētu nolaist cenas uz ne sezonas periodu numuriņiem, manuprāt, tas veidotu lielāku klientu pieplūdumu ne sezonā.
…
Viesmīlības industrijas galvenais uzdevums ir rūpes par viesi, un lai nodrošinātu pēc iespējas kvalitatīvāku apkalpošanas līmeni, apkalpojošam personālam ir jāizprot viesu vajadzības un to nozīme[2.1]. Viesnīcas „Viktorija” viesu apkalpošanas līmenis pilnībā atbilst viesnīcai ar 3 zvaigznēm. Viesnīcas personāls ir ļoti profesionāls un apmācīts augstā līmenī. Pie tam administratoram jāzina arī bārmeņa pienākumi, kas vēl vairāk paaugstina viņa kvalifikāciju, bet gan samazina darba produktivitāti, jo viens cilvēks nevar būt divās vietās vienlaicīgi un ja ir nepieciešams kādam uztaisīt kokteili tad viesu reģistrēšanas darbu nākas atlikt un klientam nāktos pagaidīt, kas klientiem ļoti nepatīk, bet tādas situācijas ir ļoti reti un lielākoties administrators tiek galā ar abiem pienākumiem bez īpašām problēmām vai apgrūtinājumiem viesiem.
Pielikumu nav.
- Prakse viesnīcā "Konventa sēta"
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Prakses atskaite9 Uzņēmējdarbība, Tūrisms, viesmīlība, Ekonomika
- Viesnīca "Viktorija"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakse viesnīcā "Konventa sēta"
Prakses atskaite vidusskolai14
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Prakses atskaite vidusskolai9
-
Viesnīcā "Rīga"
Prakses atskaite vidusskolai15
-
Viesnīca "Gutenbergs"
Prakses atskaite vidusskolai14
-
Prakse viesnīcā "Tomo"
Prakses atskaite vidusskolai9