Prakses pašnovērtējums:
• Teorētiskās zināšanas, iemaņas un prasmes tika apgūtas daļēji ēdināšanas industrijas lekcijās un praktiskajās nodarbībās. Tomēr darbā gaitā izrādījās, ka neatkarība no klasiskiem paņēmieniem, kuri tiek lietoti restorānos, katrā no tām ir sava sistēma.
• Attieksme pret darbu bija pozitīva, precizitāte laikā un interese uzrādījās paši par sevi, jo bija interesanti paskatīties uz uzņēmuma funkcionēšanu no iekšpuses un ienest savu daļu tā darbībā.
• Komunikatīvas īpašības apmierināja menedžerus un cilvēkus ar kuriem bija jāstrādā, ka arī viesus. Negatīvo atsauksmju nebija.
• Pielāgošanas svešai videi un iekļaušanas kolektīvā notika strauji, jo darba apjoms bija liels un apmācība notika darba gaitā, speciālās jauna personāla sagatavošanas programmas nebija. Viesnīcā tika rīkoti semināri par darba drošību un kopēja personāla instruktāža, bet teorētiskajām pamatam un valodu zināšanām bija jābūt. Tas bija nepieciešams nosacījums.
…