-
Viesnīca "Grand Palace Hotel"
Prakses atskaite18 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējas ziņas par uzņēmumu | 4 |
2. | Tehnoloģiskie procesi | 5 |
2.1. | Izejvielu sagādes organizācija | 5 |
2.2. | Izejvielu pirmapstrāde | 6 |
2.3. | Ēdienu gatavošana | 8 |
2.4. | Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude | 10 |
2.5. | Gatavās produkcijas realizācija | 11 |
2.6. | Apkalpošanas organizācija | 12 |
2.7. | Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā | 13 |
3. | Tehnoloģiskās iekārtas | 14 |
3.1. | Speciālās tehnoloģiskās iekārtas | 14 |
3.2. | Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu | 15 |
3.3. | Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā | 15 |
4. | Patstāvīgais uzdevums | 16 |
5. | Secinājumi | 17 |
6. | Izmantotā literatūra | 18 |
5. Secinājumi
Kā jau atskaites sākumā minēju, papildus apgūtajai teorijai nostrādāju praksi viesnīcā “Grand Palace Hotel”, lai savas zināšanas nostiprinātu praktiski. Šajā laikā man bija lieliska iespēja vērot uzņēmuma darbību klātienē, līdz ar to arī gūt skaidru priekšstatu par viesnīcas un restorānu darbību. Veicot pavāra palīga pienākumus, varēju izdarīt savus secinājumus par darba grafiku, pienākumu pildīšanu un par to, ko vajadzētu mainīt.
Atskatoties uz nostrādāto prakses laiku un to izvērtējot, secinu, ka šajā laika periodā esmu daudz redzējusi, uzzinājusi un iemācījusies. Protams, par to visu radās arī savs viedoklis. Analizējot uzņēmuma darbību, darba organizāciju un darbinieku savstarpējās attiecības, pirmajā mirklī atstātais iespaids ir labs, taču prakses laikā novēroju, ka ir tomēr dažas nepilnības, piemēram, sadarbība starp viesmīļiem un pavāriem nav augstā līmenī – bieži rodas pārpratumi par veiktajiem pasūtījumiem, dažādi starpgadījumi un tad ir neizbēgami konflikti. Pārsteidza arī tas, cik vāji organizēta sadarbība reizēm mēdz būt starp zāles menedžeri un šefpavāru vai pavāriem, piemēram, par banketa pasūtījumu reizēm gadās uzzināt tikai iepriekšējā vakarā, līdz ar to rodas problēmas ar banketa ēdienkartes izveidi un produktu sagādi. Runājot par virtuvi un darba procesu tajā, patīkamu iespaidu atstāja ne tikai tas, ka uzņēmuma ražošanas ir lielas, plašas, bet arī tas, ka tās aprīkotas ar modernām iekārtām, kvalitatīviem darba instrumentiem, kas ir ļoti svarīgi, lai darbu spētu veikt ātri un kvalitatīvi, taču kā negatīvu iezīmi varu minēt ražošanas telpas neprecīzo iekārtojumu, kā rezultātā rodas plūsmu krustošanās (skat. pielikumā 3.shēmu), respektīvi, pa vienu izeju tiek iznesta gatavā produkcija, tīrie trauki, atkritumi, un ienesti netīrie trauki no restorāna zāles. Ja teorijas apgūšanas laikā guvu informāciju, ka zāles un virtuves trauki jāmazgā atsevišķi, respektīvi, atsevišķas trauku mazgātuves un ražošanas vannas (izlietnes), tad šeit varēja novērot gluži pretēju situāciju – kopā tika mazgāti gan virtuves trauki, gan zāles trauki, gan arī tara.
…
Darbs ‘’Grand Palace Hotel’’ ir atskaite par sešu nedēļu ilgu praksi viesnīcā Grand Place Hotel (Rīgā), kas man deva iespēju ielūkoties viesnīcas un restorāna ikdienā un sīkāk izpētīt uzņēmuma darba organizāciju, kas bija nepieciešams ne tikai studiju laikā gūtās teorijas atkārtošanai, bet arī noderīgas darba pieredzes gūšanai.
Pielikuma nav. Koledžas darbs.
- Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
-
Viesnīca "Grand Palace Hotel"
Prakses atskaite18 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Viesnīcā "Rīga"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
Prakses atskaite vidusskolai30
-
Viesnīcā "Rīga"
Prakses atskaite vidusskolai15
-
Hotel "Rīga" atskaite par praksi
Prakses atskaite vidusskolai25
-
Prakses atskaite "Grand Resort Lagonissi" viesnīcā Grieķijā
Prakses atskaite vidusskolai6
-
Prakses atskaite viesnīcā "Akva"
Prakses atskaite vidusskolai8