Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Viesnīca "Elounda Bay Palace"-
Viesnīca "Elounda Bay Palace"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcas “Elounda Bay Palace” atrašanās vieta | 4 |
2. | Viesnīcas “Elounda Bay Palace” raksturojums | 4 |
3. | Viesnīcas ’’Elounda Bay Palace” products | 5 |
3.1. | Viesnīcas “Elounda Bay Palace” pamatprodukts | 5 |
3.2. | Viesnīcas līdzsekojošais produkts | 6 |
4. | Viesnīcas dienesti | 7 |
4.1. | Viesu uzņemšanas dienests – rezervācijas | 7 |
4.2. | Viesu uzņemšanas dienesta darbība | 7 |
4.3. | Saimnieciskais dienests | 8 |
4.4. | Tehniskais dienests | 8 |
5. | Darbs praksē | 9 |
Secinājumi | 10 | |
Priekšlikumi | 10 |
Rezervēt galdiņu var vairākos veidos, piemēram, piezvanot uz restorānu vai recepciju, kā arī atnākot un piesakot rezervāciju personiski. Var arī ierasties restorānā bez rezervācijas, taču, tā kā restorāns ir neliels, nav garantēts, ka būs brīvi galdiņi. Šajā gadījumā restorāna vadītājs ieteica doties uz kādu citu viesnīcas restorānu, iepriekš noskaidrojot viesu vēlmes un tad iesakot restorānu. Lai gūtu papildus peļņu no restorāniem, tos iespējams apmeklēt cilvēkiem, kas viesnīcā nav apmetušies. Tad gan rezervācija jāpiesaka iepriekš, jo pretējā gadījumā viņi var netikt ielaisti viesnīcas teritorijā.
Restorāna (un viesnīcā vispār) bija daudz viesu no Krievijas, Vācijas, Francijas u.c. Tieši tāpēc viesnīcai ir izdevīgi ņemt darbā studentus no citam valstim, lai tie varētu kommunicēt ar viesiem viņu valodā.
Visgrūtakāis praksē bija kommunicēšana ar dažiem personāla darbiniekiem, jo ne visi zin labi angļu valodu un nevar visu paskaidrot. Grūti bija arī tās ko uz mums (praktikantiem) bija uzlikta tikpat liela atbildība kā normāliem darbiniekiem. Tomēr tā bija ļoti laba pieredze – kommunicēt ar viesiem, būt laipnai pret viesi, saprast viesi un viņa vēlmes. Tas ir galvenais viesmīlības industrijā.
Secinājumi
1. Viesnīca atbilst starptautiskajam viesnīcu 5 zvaigžņu līmenim, augsts apkalpošanas līmenis.
2. Viesnīca ir pietiekami nodrošināta ar praktikantu apmācību.
3. Darbinieki ir studenti no daudzām pasaules valstīm un arī vietējie iedzīvotāji.
4. Daudzi darbinieki nezina labi angļu valodu un uzliek pārāk lielu atbildību praktikantiem.
5. Viesnīca ņem praktikantus krievu, vācu, franču, angļu valodas zināšanu dēļ.
6. Praktikantiem prakses laikā bija laba pieredze saskarsmē ar viesiem.
Priekšlikumi
1. Ēdināšanas nodaļā vajadzētu vairāk profesionālus darbiniekus, ar pieredzi, kuriem var uzticēt praktikantu apmācību.
2. Dot iespēju praktikantiem apgūt vairākas darba jomas.
3. Darbiniekiem iemācīties angļu valodu.
4. Izturēties pret praktikantiem, kā pret mācekļiem, nevis kā parastiem darbiniekiem.
…
Praksi varēja iziet ne tikai Latvijā, bet tas tika piedāvāts arī ārzemēs. Tā nu es izvēlējos Grieķijas viesnīcu ''Elounda Bay Palace’’ kā savu prakses vietu, jo uzskatīju, ka prakse ārzemēs varētu man sniegt jaunas zināšanas tūrisma jomā, kā arī uzlabot valodu zināšanas. Viesnīca piedāvāja praksi iziet kādā no viņu restorāniem - es strādāju restorānā „Thalassa” - zivju restorānā. Neskatoties uz to,ka es strādāju restorānā, es uzmanīgī vēroju citu dienestu darbību. Lielakoties tā bija uzņemšanas dienesta darbība, jo tā bija tuvi saistīta ar citem dienestiem.Lielā darba slodze uzlaboja darba prasmi, kas ir nepieciešama viesmīlības nozares darbiniekiem un vadītājiem.
- Prakses atskaite (viesnīcā)
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
- Viesnīca "Elounda Bay Palace"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Prakses atskaite (viesnīcā)
Prakses atskaite augstskolai12
-
Viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"
Prakses atskaite augstskolai14
-
Saimnieciskā dienesta darbība viesnīcā "Konventa sēta"
Prakses atskaite augstskolai9
-
Viesnīca „Domina Inn Riga”
Prakses atskaite augstskolai14