-
Vērošanas prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Vērošanas prakse | 3 | |
1. | Prakses iestādes (NVA Liepājas filiāle) normatīvo, konsultatīvo, metodisko dokumentācijas apraksts | 5 |
2. | Karjeras konsultanta darbības (NVA Liepājas filiālē) un karjeras konsultanta profesionālās kompetences un iemaņu, prasmju personisko īpašību pilnveidošanas iespēju analīze konkrētajā prakses vietā | 7 |
Secinājumi par šo tabulu | 10 | |
3. | Klientu galvenās vajadzības, problēmas. Sadarbības tīkla praktiskais pielietojums | 14 |
4. | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 17 |
5. | Prakses konsultanta vērtējums | 19 |
Prakses dienasgrāmata | 20 |
Prakses dienasgrāmata
Praksē piedalāmies visi karjeras konsultanta pirmā kursa studenti, t.i., visi 5. Tātad tika teikts, ka varam visa grupa ierasties uz grupu konsultācijām, bet diemžēl bija zināms sarūgtinājums, jo šī grupu konsultēšana izrādījās, ka tā ir pirmā tikšanās bezdarbniekiem, un viņiem pastāstīja to, ko jau zināju, t.i. ko īsti viņi var iegūt iestājoties NVA. Tika arī pieminēts, ka ir iespēja bez maksas apmeklēt karjeras konsultantu. Pēc grupu konsultācijas parunājāmies ar pašu karjeras konsultanti, lūk, vēl viens sarūgtinājums, ka ir grūti piedalīties klātienē individuālajās konsultācijās, jo klienti nevēlas, lai piedalās skatītāji, tad ir dziļi personiski. Tā es nolēmu uztaisīt anketu, kura būtu domāta karjeras konsultantei (skaitīt 1. pielikumu). Nobeigumā, mēs sarunājām vēl vienu reizi kad satikties, lai noskaidrotu profesijas nianses, specifiku.
Pēc šīs grupu konsultācijas kļuva daudz skaidrāks. Tātad sajūta, ka neko nesaprotu un tāda sajūta, ka nebūs iespēja izprast izzuda, viss gāja uz augšu, jo vēl dziļākai izpratnei tika sarunāta konsultācija pie karjeras konsultanta, kur varēs uzdot jautājumus, vai iziet pats caur kā darba meklētājs. Mans mērķis ir dabūt visas atbildes, ko būšu sagatavojis, un no prakses vadītājas atbildēm pārfrāzēt, vai nostiprināt izprati par to, ko esmu sapratis vai vēl esmu atklāsmes ceļā.
Būtiski bija tas, ka varēju izzināt sevi vel pilnīgāk, kā, piemēram, uzzināt pēc testa (Dž. L. Hollanda)
Pārrunājot jautājumus ar konsultanti, nostiprinājās jau iegūtās zināšanas. Uzzināju pie kāda personības tipa piederu, un pie kāda profesijas tipa piederu. Tie kopā ir 6. (tos iespējams skatīt arī pielikumā). Autors pieder pie sociālā tipa un praktiskā tipa raksturojuma, viss iepriecinošākais bija tas, ka praktiski viss lielos vilcienos saskan. Jo man ir tāda tendence, par brīviem laikiem analizēt sevi, savu raksturu, uzvedību utt. tāpēc lasot šos personības tipa raksturojumus (arī konkrēti savu) konstatēju jeb citiem vārdiem sakot pārliecinājos, ka tests nudien mēra to, kas jāmēra- strādā.
Pārdomājot, šo vērošanas praksi, autors izlēma turpmāk mainīt prakses vietu, jo, autorprāt, prakse ir domāta, lai saprastu, vai vēlies šo profesiju. Mainot vidi, saprot vairāk kas kurā vietā notiek, respektīvi, vai sistēma ir vienāda visur, vai visi cilvēki (karjeras konsultanti) ir visur atvērti, kompetenti savā jomā utt.
…
Vērošanas prakse 1. Prakses iestādes (NVA Liepājas filiāle) normatīvo, konsultatīvo, metodisko dokumentācijas apraksts 2. Karjeras konsultanta darbības (NVA Liepājas filiālē) un karjeras konsultanta profesionālās kompetences un iemaņu, prasmju personisko īpašību pilnveidošanas iespēju analīze konkrētajā prakses vietā Secinājumi par šo tabulu 3. Klientu galvenās vajadzības, problēmas. Sadarbības tīkla praktiskais pielietojums 4. Konstruktīvs prakses pašvērtējums 5. Prakses konsultanta vērtējums Prakses dienasgrāmata
- Prakses atskaite pedagoģijā
- Prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
- Vērošanas prakses atskaite
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite pedagoģijas bakalaura studiju programmā
Prakses atskaite augstskolai14
-
Prakses dienasgrāmata
Prakses atskaite augstskolai15
-
Vērošanas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai13
-
Vadīšanas prakses atskaite pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai13
-
Sākumskolas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai12
Novērtēts!