Mērķis: nodrošināt teorijas un prakses vienotību, studentu profesionālo
izaugsmi, radošo attīstību.
Uzdevumi:
1)iepazīties ar iestādes darba specifiku (funkcijām, uzdevumiem,
darba organizāciju);
2)vērot sociālā pedagoga ( bērnu tiesību aizsardzības speciālista,
bāriņtiesas darbinieka u.c) darbu konkrētajā iestādē;
3)novēro sociālā pedagoga konsultatīvo darbu, koordinācijas,
profilaktisko darbu u.c.;
4)analizēt sociālpedagoģiskā darba metodes, kuras izmanto
konkrētais pedagoģiskais darbinieks;
5)intervēt sociālo pedagogu par viņa darba specifiku, darbības
organizāciju, pienākumiem, atbildību un tml.;
6) visus novērojumus fiksēt prakses dienasgrāmatā.
Prakses mapes saturs
1.Prakses vietas – institūcijas apraksts.
2.Prakses dienasgrāmata.
3.Intervija ar sociālo pedagogu.
4.Institūcijā strādājošo sociālpedagoģisko darba metožu izvērtējums.
5.Kritisks prakses izvērtējums.
6.Institūcijas darbinieka (sociālā pedagoga) vērtējums par studenta praksi.…