Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana-
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
Prakses atskaite26 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Analītiskā daļa | 6 |
1.1. | SIA „X” apraksts | 6 |
1.1.1. | Uzņēmuma darbības vēsture | 6 |
1.1.2. | Uzņēmuma struktūra | 7 |
1.1.3. | Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori | 9 |
1.2. | Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze | 10 |
1.2.1. | Peļņas vai zaudējumu pārskats | 10 |
1.2.2. | Bilances horizontālā (dinamiskā) analīze | 14 |
1.2.3. | Finanšu rādītāju analīze | 16 |
1.3. | Uzņēmuma konkurentu analīze | 22 |
1.4. | Konkurētspējas salīdzinājums | 27 |
1.5. | SVID analīze | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 32 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 34 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļās ar savu lielisko kvalitāti.
• SIA „X” ir DIY uzņēmums, kas izplata dažādus instrumentus un hermatizācijas risinājumus.
• Taču SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ.
• Uzņēmums piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• Uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku padarītajiem un plānotajiem darbiem.
• Uzņēmums ir ļoti atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas.
• Pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu.
• Zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un gandrīz visiem no tiem ir salīdzinoši spēcīgas mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumam vajadzētu vairāk domāt par aktīvākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus.
• Jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus.
• Uzņēmums ir pratis atrast labus darbiniekus, taču to noslogošana var radīt darbinieku „izdegšanu”, tādēļ vajadzētu padomāt par jaunām darbavietu pozīcijām.
• Vajadzētu pārplānot darbinieku sadalījumu pa kabinetiem pašlaik visi darbinieki ir izmētāti nesakarīgā savārstījumā un cilvēki kuri viens ar otru strādā viss vairāk sēž viens no otra viss tālāk.
• Mārketinga aktivitātēm ir jābūt pilnīgām un regulārām, taču, ja visas interneta vietnes, kas ir latviešu valodā par produktiem ir tukšas un ar nepilnīgām informācijām, tad šī ir primārā lieta ko vajadzētu uzlabot.
…
Prakses atskaites mērķis ir izpētīt kā strādā uzņēmums un veikt tā saimnieciskās darbības analīzi kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma attīstības pilnveidošanai, lai izpildītu izvirzīto mērķi, ir jāveic šādi uzdevumi: 1. Jāraksturo uzņēmums kopumā, tā darbība un attīstības dinamika; 2. Jāraksturo uzņēmuma organizatoriskā struktūra; 3. Jāizanalizē faktori, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi; 4. Jāizanalizē un jānovērtē uzņēmuma ekonomiskā darbība un tās rezultāti no 2013. līdz 2015. gadam, izmantojot horizontālo analīzes metodi un finanšu rādītāju analīzi (likviditātes, maksātspējas, aktivitātes un rentabilitātes rādītājiem); 5. Jāveic SVID analīze; 6. Jāizvirza un jāpamato uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanas pasākumi; 7. Jāizstrādā priekšlikumi uzņēmējdarbības pilnveidošanai. Prakses atskaite ir veikta pamatojoties uz novērojumiem vairumtirdzniecības uzņēmumā X Par pētījuma avotiem kalpo mācību literatūra, statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma pieejamā informācija kā arī uzņēmuma gada pārskati.
- Uzņēmuma darbības analīze
- Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
-
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
Prakses atskaite26 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
Uzņēmuma darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai26
-
Saimnieciskās darbības analīzes prakse uzņēmumā SIA ”TF”
Prakses atskaite augstskolai13
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Prakses atskaite augstskolai37
Novērtēts! -
Uzņēmuma “Gaisma BBT” finansiālā stāvokļa novērtējums
Prakses atskaite augstskolai27