Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:487689
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.1.  Vadīšanas funkcijas    6
1.1.1.  Plānošanas funkcija    7
1.1.2.  Organizēšanas funkcija    9
1.1.3.  Motivēšanas funkcija    9
1.1.4.  Kontroles funkcija    10
2.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums un vadīšanas funkciju novērtējums    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma SIA “Klekale” vadīšanas funkciju novērtējums    16
2.2.1.  Plānošanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    16
2.2.2.  Organizēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    18
2.2.3.  Motivēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    20
2.2.4.  Kontroles funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    24
3.  Vadīšanas funkciju pilnveides risinājumi uzņēmumā SIA „Klekale”    26
3.1.  Ieteikumi plānošanas funkcijas pilnveidošanai    26
3.2.  Ieteikumi organizēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.3.  Ieteikumi motivēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.4.  Ieteikumi kontroles funkcijas pilnveidošanai    28
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Vadīšana ir plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles process, kas nepieciešams, lai formulētu un sasniegtu organizācijas mērķus. Vadīšanas funkcijas ir daudzpusīgas, jo tajās ietilpst plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole.
2) Uzņēmums SIA „Klekale” ir samērā jauns uzņēmums. Uzņēmums nodarbojas ar mazumtirdzniecību un izklaides pasākumu rīkošanu un finansēšanu.
3) Tirdzniecībā SIA „Klekale” ir izveidojušies stabili klienti, tādi ir arī izklaides pasākumu veidošanā. Uzņēmums ir piedalījies pašmāju un citu valstu- Somijas, Norvēģijas, Spānijas, Rumānijas, Lietuvas, Krievijas, Polijas, Brazīlijas grupu koncertu rīkošanā.
4) Ņemot vēra uzņēmuma SIA „Klekale” specifisko darbību, t.i. smagās mūzikas koncertu organizāciju, uzņēmumam Latvijā nav konkurentu.
5) SIA „Klekale” stiprās puses ir labas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem, piedāvāto preču dažādība, kā arī pieredzējis personāls (tajā skaitā ārštata darbinieki).
6) Minimāls mārketinga pasākumu pielietojums ir uzņēmuma vājākā puse. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir jauns, vēl nav atrasta piemērotākā mārketinga stratēģija.
7) Uzņēmuma veiksmīgu turpmāko darbību visvairāk apdraud jaunu konkurentu ienākšana tirgū. Pašlaik aktīvi darbojas vairākas mazas koncertu aģentūras, kuras ar laiku varētu attīstīties un radīt nopietnu konkurenci uzņēmumam SIA “Klekale”.
8) Viena no uzņēmuma galvenajām prioritātēm pasākumu veidošanā ir prognozēšana un attīstības variantu vērtēšana. Prognozēšana uzņēmumā tiek izmantota ne tikai projektu izstrādē, bet arī finanšu izmantošanā.
9) Uzņēmuma vadītājs ir ar pieredzi tirdzniecībā, ekonomikā, grāmatvedībā, lietvedībā, mūzikā, klientu apkalpošanā un ražošanas procesu vadībā. Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgs par visiem uzņēmumā notiekošajiem procesiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1347112
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties