-
Uzņēmums "Credo Autoprieks"
Prakses atskaite26 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
2021. - 2025. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | VISPĀRĒJS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma misija un vīzija | 4 |
1.2. | Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi | 4 |
1.3. | Darba drošības organizācija uzņēmumā | 5 |
1.4. | Iekšējie kārtības noteikumi | 6 |
TIRGUS ANALĪZE, KONKURENCE | 7 | |
3. | BIROJA DARBA ORGANIZĀCIJA | 10 |
4. | DARBS AR BIROJA TEHNIKU | 11 |
5. | PĀRVALDES DARBĪBAS DOKUMENTĒŠANA | 12 |
6. | KLIENTU APKALPOŠANA | 14 |
7. | DARBS AR TABULĀM UN GRAFISKU TEKSTU | 15 |
8. | DARĪJUMU UZSKAITE UN NORĒĶINI | 16 |
8.1. | Bezskaidras naudas darījumi | 17 |
8.2. | Pārdošanas darījumu dokumentācija | 17 |
9. | DARBS AR INTERNETU UN E-PASTU | 19 |
10. | MĀRKETINGA PASĀKUMI | 20 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 23 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmuma dibinātāji ir atraduši savu tirgus vietu sporta kluba jomā un veiksmīgi tajā darbojas;
2. Uzņēmumam ir plaša konkurence, kas var laika gaitā sagādāt uzņēmumam lielus zaudējumus, taču uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi un mārketinga stratēģijas var veicināt uzņēmuma virzīšanos plašākā tirgū un veicināt lielāku klientu peisaisti;
3. Uzņēmuma veiktie pasākumi drošības uzturēšanai atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
4. Uzņēmumā ir evakuācijas plāns, ir notikušas mācības un kolektīvs zina, kā rīkoties ārkārtas situāciju un evakuācijas gadījumos;
5. Uzņēmuma vadība nodrošina sadarbību ar dibinātāju, valsts, sabiedriskajām organizācijām, darba devējiem un citiem sadarbības partneriem;
6. Uzņēmums pārvaldes dokumentus glabā drošā vietā, lai būtu ātra piekļuve;
7. Prakses laikā praktikante sasniedza visus savus iepriekš izvirzītos mērķus un izpildīja visus sev uzdotos uzdevumus;
8. Autore ieteiktu uzņēmumu kā prakses vietu, jo uzņēmums ir pretīmnākošs pret praktikantiem, ir iespējams gūt zināšanas par klientu apkalpošanu, vadību, uzsverot arī to, ka prakse šajā uzņēmumā sniedz iespēju izprast uzņēmuma stratēģijas un darbības mērķus.
PRIEKŠLIKUMI
1. Pilnveidot materiālo bāzi mācību programmu realizēšanai un turpināt darbu pie drošas fiziskās vides sakārtošanas;
2. Plašāk analizēt iedzīvotāju un uzņēmumu vadītāju - darba devēju vēlmes un vajadzības attiecībā uz pašizglītošanos un darbinieku izglītošanu;
3. Turpināt piedalīties Eiropas Savienības fondu apguvē ar projektiem, kas veicinātu nodarbinātību, mazinātu sociālo atstumtību.
…
IEVADS 3 1. VISPĀRĒJS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS 4 1.1. Uzņēmuma misija un vīzija 4 1.2. Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi 4 1.3. Darba drošības organizācija uzņēmumā 5 1.4. Iekšējie kārtības noteikumi 6 TIRGUS ANALĪZE, KONKURENCE 7 3. BIROJA DARBA ORGANIZĀCIJA 10 4. DARBS AR BIROJA TEHNIKU 11 5. PĀRVALDES DARBĪBAS DOKUMENTĒŠANA 12 6. KLIENTU APKALPOŠANA 14 7. DARBS AR TABULĀM UN GRAFISKU TEKSTU 15 8. DARĪJUMU UZSKAITE UN NORĒĶINI 16 8.1. Bezskaidras naudas darījumi 17 8.2. Pārdošanas darījumu dokumentācija 17 9. DARBS AR INTERNETU UN E-PASTU 19 10. MĀRKETINGA PASĀKUMI 20 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 22 IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS 23
- Parfimērijas un biokosmētikas ražošanas uzņēmums "Dzintars"
- Pārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmums "Mārīte"
-
Uzņēmums "Credo Autoprieks"
Prakses atskaite26 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmums "Mārīte"
Prakses atskaite augstskolai10
-
Parfimērijas un biokosmētikas ražošanas uzņēmums "Dzintars"
Prakses atskaite augstskolai20
-
Reklāmas un poligrāfijas uzņēmums
Prakses atskaite augstskolai16
-
Starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmums
Prakses atskaite augstskolai29
-
Uzņēmums SIA "Latgale"
Prakses atskaite augstskolai96