Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:880455
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma raksturojums no juridiskā viedokļa    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija    6
1.4.  Uzņēmuma mērķu raksturojums    7
2.  uzņēmuma vides analīze    10
2.1.  uzņēmuma vides analīze izmantojot SVID metodi    10
3.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Produkta dzīvotspēja un virzīšana tirgū    12
3.2.  Konkurentu analīze    14
4.  Uzņēmuma vadības stratēģija    16
4.1.  uzņēmuma vadības līmeņi    16
4.2.  Plānošanas darba organizācija uzņēmumam    17
4.3.  Pieeja uzņēmuma vadīšanai    18
4.4.  Vadīšanas stils uzņēmumā    19
5.  Uzņēmuma informācijas sistēma    21
5.1.  Uzņēmuma formālās informācijas procesi    21
5.2.  Uzņēmuma neformālās informācijas procesi    22
5.3.  Informācijas sistēmas tehniskais nodrošinājums    23
5.4.  Secinājumi un priekšlikumi par problēmām informācijas apmaiņas procesā uzņēmumā    24
6.  Personālmenedžments    25
6.1.  Personāla jautājumu risināšana uzņēmumā    25
6.2.  Personāldaļas praktiskā darbība, veiktās funkcijas    25
6.3.  Personāla izpratne par darba pienākumiem, darba attiecībām, tā motivētību darbam    27
6.4.  Darba likumdošana uzņēmumā    29
7.  Uzņēmuma kultūra    31
7.1.  Uzņēmuma atpazīstamība sabiedrībā    31
7.2.  Uzņēmuma raksturojums no mārketinga komunikāciju viedokļa    33
7.3.  Uzņēmuma mikroklimata puses    34
7.4.  Uzņēmuma kultūras modelis    35
8.  Ieteikumi uzņēmuma darba uzlabošanai    37
  Secinājumi    39
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu komercbanka ir universāls finansu uzņēmums, kas sniedz plašu finansu pakalpojumu klāstu. Tā piesaista naudu no iedzīvotājiem, uzņēmumiem, organizācijām, citam finansu iestādēm un iegulda šo piesaistīto naudu finansu aktīvos – izsniedz kredītus, iegulda vērtspapīros, nogulda citās bankās, iegulda peļņu nesošos uzņēmumos, tirgojas savā vai klienta vārdā ar ārvalstu valūtu, vērtspapīriem, kā arī veic citas finansu operācijas. Mūsdienās neviena uzņēmējdarbības nozare nevar pastāvēt bez bankas, atliek vienīgi izvēlēties savai darbībai pievilcīgāko un drošāko.
Šajā prakses darbā tiek aprakstīta A/S Hansabanka - viena no vadošajām Latvijas komercbankām
Patstāvīgā pētījuma mērķis ir izpētīt A/S Hansabanka pozīciju tirgū, novērtēt bankas pakalpojumu līmeni un kvalitāti, izanalizēt iekšējo un ārējo vidi, to ietēmējošos faktorus un sniegt priekšlikums un ieteikumus.
Mērķa sasniegšanai tika veikti sekojošie uzdevumi:
1. Uzņēmuma apraksts;
2. Veikta uzņēmuma vides analīze;
3. Veikta produkta dzīvotspēja un virzīšana tirgū analīze;
4. Raksturota uzņēmuma vadības stratēģija;
5. Aprakstīta uzņēmuma informācijas sistēma;
6. Raksturota personālmenedžmenta darbība;
7. Raksturota uzņēmuma kultūra;
8. Izstrādāti ieteikumi uzņēmuma darba uzlabošanai.
Rakstot prakses darbu tika izmantoti 6 literatūras avoti. Informācija tika ņemta no bankas darbības pārskatiem, bankas bukletiem un citiem bankas nepublicētiem materiāliem, kā arī grāmatām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties