Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:475671
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.2.  Uzņēmuma struktūra    7
1.3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori    10
1.4.  SVID analīze    11
1.5.  Konkurentu analīze    12
1.6.  Konkurētspējas salīdzinājums    15
2.  UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOVĒRTĒJUMS    18
2.1.  Bilances vertikālā un horizontālā analīze    18
2.2.  Finanšu rādītāju analīze    22
2.3.  Izmaksu analīze    26
2.4.  Normatīvo aktu ietekme uz uzņēmumu    27
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    30
3.1.  Problēmas identificēšana    30
3.2.  Problēmas pētīšana    30
3.3.  Problēmas risinājums    31
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
  Pielikumi    36
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums ir plaši pazīstams pasaulē, kas izmanto vienotus standartus, un ir orientēts gan uz klientiem, gan saviem darbiniekiem;
• Uzņēmuma struktūra ir labi strukturēta un izprotama, katrai nodaļai ir savs vadītājs, kas koordinē darbiniekus;
• Uzņēmums X x Latvia pārstāv divus zīmolus Ford un Mazda, kuriem ir bagāta vēsture un šie zīmoli ir pieejami vidējam patērētājam;
• Šie zīmoli nav tirgus līderi, taču tiem ir viss nepieciešamais, lai iegūtu lielāku tirgus daļu, jo piedāvātais automašīnu klāsts ir ļoti plašs un cenas ir pieejamas vidusmēra patērētājam;
• Ford piedāvā arī komerctransportlīdzekļus, kas ir ļoti pieprasīti patērētāju tirgū;
• Apgrozāmo līdzekļi kopsummā trīs gadu periodā ir samazinājušies 1.5 reizes;
• Lai gan vērojams, ka 2012. Gadā salīdzinot ar iepriekšējo īstermiņa kreditoru parādi ir samazinājušies, taču salīdzinot 2012. Gadu ar 2013. Gadu var vērot parādu pieaugumu;
• Pārdošanas izmaksas ir palielinājušās kopš 2011. Gada;
• Apgrozījuma tīrā rentabilitāte 2013. Gadam ir ļoti zema -9.021 %
• Likviditātes koeficienti samazinās ar katru gadu, kas ir raksturojams pozitīvi;
• Pēdējā pārskata gadā ilgtermiņa ieguldījumu atdeve ir ļoti zema, zemāka nekā vidējais rādītājs par šiem gadiem;
• Pēc SVID analīzes var secināt, ka uzņēuma lielākie draudi ir konkurence, mazpazīstami zīmoli, klientu augstās prasības un zīmola Mazda nepietiekamās mārketinga aktivitātes;
• Uzņēmumam nepieciešams samazināt parādus, kas ir iespējam palielinot apgrozījumu;
• Veicot konkurentu analīzi darba autore secina, ka konkurenti nestāv uz vietas un arī pilnveidojas, tādēļ uzņēmumam nepieciešams regulāri atjaunot standartus, kas ir soli priekšā pārējiem;
• Uzņēmumam nepieciešams pilnveidot apkalpošanu, piedāvāt klientiem vairāk nekā viņi sagaida un veikt aktīvākas Mazda zīmola mārketinga aktivitātes;
• Izmaksas pieaug par 0.1% vairāk nekā ieņēmumi, vajadzētu samazināt izmaksas, lai šī attiecība būtu otrādāka, kad izmaksas ir mazākas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties