Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:995768
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vides, kurā uzņēmums darbojas, raksturojums    4
1.1.  Sociālās izmaiņas valstī un pilsētā un to ietekme uz uzņēmuma darbību    4
1.2.  Uzņēmuma starptautiskie sadarbības partneri    5
1.3.  Latvijas valsts realizētās monetārās un fiskālās politikas ietekme uz uzņēmumu    5
1.4.  Valsts iejaukšanās tirgus un uzņēmuma darbībā, kā arī kādas ekonomiskās domas teorija tiek pielietota    6
1.5.  Uzņēmuma piedalīšanās vides aizsardzības pasākumos, kā arī vides politikas ietekme uz uzņēmuma darbību    6
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    8
2.1.  Uzņēmuma izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    8
2.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, attīstības tendences nozarē, vispārēja nozares attīstības Latvijā raksturojums(pieprasījums, konkurence, resursu pieejamība)    8
2.3.  Uzņēmējdarbības vide, ārējas vides ietekme uz uzņēmuma, nozares darbību, valsts makroekonomisko radītāju ietekme uz uzņēmumu (inflācija, bezdarbs)    9
2.4.  Svarīgākie uzņēmuma Baltijas Kristāls darbību raksturojošie rādītāji (darbinieku skaits, apgrozījums, bruto, neto peļņa, kopējā aktīvu vērtība, struktūrvienības...)    9
2.5.  Uzņēmuma loģistikas daļa, tās pamatuzdevumi, materiālas plūsmas, kuras veidojas uzņēmumā    10
2.6.  Kritēriji, pēc kuriem uzņēmums izvēlas preču piegādātājus, kādus transporta veidus un firmas izmanto uzņēmums saņemot preci un to nosūtot klientiem    11
2.7.  Uzņēmuma gada pārskata pārbaudes uzņēmuma organizēšana, auditora izvēle, auditora atzinuma raksturojums    11
3.  Uzņēmuma vadība    13
3.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    13
3.3.  Informācijas apstrādes (t.sk. statistisko datu) un analīzes metodes uzņēmumā    14
3.4.  Analizēt un izvērtēt stratēģisko vadīšanu uzņēmumā un tās principus    15
3.5.  Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā    16
3.6.  Uzņēmuma realizētie projekti, izzināt projekta vadītāja funkcijas un uzdevumu    17
3.7.  Uzņēmuma projektu organizatoriskā struktūra un raksturot pielietotās projekta vadīšanas metodes instrumentus    17
3.8.  Iekšējās kontroles sistēma uzņēmumā    18
3.9.  Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma uzņēmumā    19
3.10.  Kvalitātes un novērtēšanas sistēmas uzņēmumā    19
3.11.  Kvalitātes un novērtēšanas sistēmas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    19
4.  Personāla vadība uzņēmumā    20
4.1.  Darba koplīgums un tā ievērošana uzņēmumā    20
4.2.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    20
4.3.  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana uzņēmumā    20
4.4.  Uzņēmumā strādājošo darbinieku demogrāfiskais raksturojums (struktūra, sastāvs), īslaicīgas prognozes (sociālās mobilitātes problēma)    21
4.5.  Personāla motivācijas politika uzņēmumā    21
4.6.  Personāla tālākizglītība un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā    22
4.7.  Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā    23
5.  Mārketinga politika uzņēmumā    24
5.1.  Mārketinga vides analīze(demogrāfiskās tendences, tehnoloģijas, ekonomiskie rādītāji valstī, galvenie konkurenti, dabas elementi, likumdošana un politika)    24
5.2.  Uzņēmuma mārketinga galveno elementu (produkts, cena, vieta, veicināšana) analīze    25
5.3.  Uzņēmuma tirgus segments, pamatot tā izvēli, izpētīt tirgu un mērķa tirgu, galvenos noieta tirgus segmentus    26
5.4.  Produkta pozicionēšana tirgū (pozicionēšanas karte)    27
5.5.  Produkta dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū    27
5.6.  Tirgus izpēte, pielietotās metodes, to raksturojums un analīze    28
5.7.  Saskarsmes stratēģija uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    29
5.8.  Cenu politika uzņēmumā    30
5.9.  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    31
5.10.  Produkcijas realizācijas kanāli, to izvēles pamatojums    31
6.  Uzņēmuma "Baltijas Kristāls" darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    33
6.1.  Uzņēmuma iekšējās finansēšanas avoti (dalībnieku ieguldījumi, nesadalītā peļņa, rezerves)    33
6.2.  Ārējie finansēšanas avoti (kredīti, līzingi, klientu avansi, parādi piegādātājiem utt.)    33
6.3.  Uzņēmuma brīvo līdzekļu pārvaldības analīze    34
6.4.  Priekšlikumi, par iespēju uzņēmumam piesaistīt kapitālu izmantojot finanšu tirgus instrumentus    35
6.5.  Operatīvā, finanšu, kombinētā svira uzņēmumā un tās analīze par iepriekšējiem 3-5 gadiem    36
6.6.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēji svērtā kapitāla cena par iepriekšējiem 3-5 gadiem    37
6.7.  Kādus nodokļus uzņēmums maksā, nodokļu parādi un to veidošanās iemesli, kā tiek veikta nodokļu plānošana uzņēmumā    39
6.8.  Uzņēmumā izmantotās Latvijas nodokļu likumos paredzētās atlaides, un to ekonomiskais efekts    40
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Darba fragmentsAizvērt

Vides, kurā uzņēmums darbojas, raksturojums

Viena īpašnieka SIA Baltijas Kristāls, trauku un citu mājturības preču vairumtirgotājs.
Pēc iestāšanās Eiropas Savienībā (ES) uzņēmumam Baltijas Kristāls ir atvieglota preču plūsma no ražotājiem un piegādātājiem, kuri atrodas Francijā, Itālijā, Vācijā, Turcijā, Čehijā un Slovākijā, kā arī Lietuvā. Latvijā ir ļoti dinamisks tirgus, kurš reaģē uz katru faktoru, kas ietekmē tirgus darbību. Vide, kurā SIA “ Baltijas Kristāls” strādā ir ļoti elastīga un mainīga. Tiklīdz kāds vairumtirgotājs piedāvā pircējiem jaunu, vai lētāku produktu, tā momentāni citam pircējam kāds produkts var kļūt neizdevīgi pārdot, jo ir mainījušies tirgus nosacījumi, tiek piedāvāta līdzīga jauna prece, vai tāda pati, bet lētāka. Uzņēmumam ir svarīgi tādās situācijās noreaģēt pareizi un izvēlēties īsto taktiku kā virzīt jau esošo produktu tirgū.
Pēc iestāšanās ES, nozare – trauku vairumtirdzniecība nav īpaši mainījusies, jo pagaidām lielie Eiropas vairumtirgotāji un mazumtirgotāji nav atvēruši savas pārstāvniecības Latvijā, bet ir kļuvusi nedaudz lielāka konkurence starp esošajām vairumtirgotāju firmām. Līdz ar atvieglotu robežas šķērsošanu starp ES valstīm, arī preču plūsma ir kļuvusi lielāka, jo tagad arī maziem uzņēmumiem ir iespēja atvest nelielas preču partijas savām vajadzībām, vai arī tirdzniecībai.
Līdz Latvijas iestāšanai ES katrai rūpnīcai bija savi pārstāvji valstī, kuriem bija tiesības izplatīt viņu preci, kuru izplatīja tikai valstī, kurā atrodas, bet pēc iestāšanās ES draudzīgās Polijas un Lietuvas vairumtirgotāji tirgo savu preci visiem kas to pieprasa, tāpēc daudzi mazumtirgotāji izmanto šo iespēju un brauc uz turieni iepirkties. Latvijas tirgū lielas izmaiņas dēļ iestāšanās ES nav pagaidām notikušas, vienīgi vieglāk piekļūt precei ir mazajiem vairumtirgotājiem, kuri var nedaudz sabojāt tirgus līdzsvaru ar dempinga cenām, lai uz kādu pozīciju trūktu interese citiem tirgotājiem un arī pircējiem, jo ne vienmēr zema cena – ir laba cena, jo cilvēkiem arī ir jau izveidojies priekšstats, ka ne viss lētais ir labs. Situācija valstī vairumtirdzniecības nozarē raksturo tabula Nr. 1 pielikumā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties