NOVĒROTĀS MĀCĪBU – TRENIŅU NODARBĪBAS
PEDAGOĢISKĀ ANALĪZE
1.Trenera gatavošanās mācību - treniņu nodarbībai (inventārs, tā daudzums, bāzes /zāles/
stadiona u.c.) plānojums.
Pirms treniņa nodarbības jau iepriekšējā treniņā tika paziņots par iešanu arā, trenēties stadionā. Treneris sagatavo treniņa vietu, atnes nepieciešamo inventāru – konusus, starta blokus, bumbiņas un grābekļus tālekšanas bedres nolīdzināšanai.
2. Mācību - treniņu nodarbības vielas izklāsts, audzēkņu iesaistīšana, aktivizēšana un motivēšana treniņu nodarbībai
Nodarbību sākot, treneris izklāsta treniņa uzdevumus, un audzēkņu aktivizēšanai izmanto futbola spēli.
3. Vai plānojot un vadot mācību - treniņu nodarbību treneris ievēroja sporta veida drošības noteikumus?
Plānojot un vadot treniņa nodarbību, treneris atgādināja par drošības noteikumiem metot bumbiņu un vingrinajumus skrienot pa skrejceļiem nodrošināja kārtību uz skrejceļa.
4. Mācību - treniņu nodarbības treniņu metodes.
Atkārtojuma un sērijas metodes
5. Vai slodze mācību - treniņu nodarbībā pieauga pakāpeniski, ar kādiem līdzekļiem un metodēm treneris to panāca?
Slodze pieauga pakāpeniski, pirms futbola spēles, iesildoties sākts ar 3 minūšu lēnu skrējienu. Vingrinājumu intensitāte pieauga pakāpeniski līdz galvenajais treniņa daļai .
6. Kādas mācīšanas metodes un līdzekļus treneris pielietoja izglītojošo uzdevumu risināšanai?
Treneris izmantoja paskaidrojumu, demonstrējumu un analīzi pēc vingrinājumu izpildes.
…