Šī darba ietvaros darba autore Patrīcija Ķērpe apraksta savu prakses norisi, laika posmā no 2022. gada 4. jūnija līdz 2022. gada 31. augustam. Studiju prakses norises vieta uzņēmums – SIA “Catchsmart”. Prakses vadītāja Alberta koledžā ir Ilze Krūmiņa. Prakses vadītāja uzņēmumā ir Uļjana Belokrinicka, kas ir uzņēmuma “Catchsmart” biznesa attīstības vadītāja. Prakses atskaite sevī ietver informācijas tehnoloģiju nozares vispārējo raksturojumu un esošo nozares situāciju Latvijā, kā arī vispārējo uzņēmuma darbības raksturojumu, uzņēmuma darbības analīzi, secinājumus un priekšlikumus. Prakses atskaite ir struktūra ir sadalīta pa 4 nodaļām un 18 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras sarakstu un pielikumu daļām.
Studiju prakses mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darba organizāciju, izzināt informācijas tehnoloģiju un mārketinga darbības pamatprincipus, jeb, kā mārketings darbojas informācijas tehnoloģiju uzņēmumā, izmantot autora jau esošās zināšanas praksē. Noteikti galvenais prakses mērķis un lielākais ieguvums bija gūt pieredzi mārketinga speciālista darbā. Studiju prakses laikā autors veica ar mārketinga speciālista darbu saistītus pienākumus, kuri studiju prakses atskaites ietvaros tiek aprakstīti sīkāk.
Studiju prakses atskaites sagatavošana ir sekundārais pētījums, kas sasitās ar jau esošas informācijas apkopošanu. Atskaites sagatavošanā tika izmantota vispārzinātniskās un kvantitatīvās pētniecības metodes kuras var raksturot, kā izziņas metodes, kas vienlaicīgi ir arī pētniecības metodes.…