Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:817423
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1  Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi    4
1.2  Organizācijas darbības specifika    5
1.3  Mārketinga speciālista pienākumi darba vietā    7
ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    8
2.1  Produktu/pakalpojumu raksturojums    8
2.2  Cenu veidošanas raksturojums    9
2.3  Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums    10
2.4  Organizācijas kultūras raksturojums    11
2.5  Organizācijas klientu raksturojums    13
2.6  Organizācijas konkurentu raksturojums    14
2.7  Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums    15
2.8  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    16
2.9  SVID analīze    17
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    19
3.1  Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze    19
3.2  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    24
3.3  Patstāvīgā darba analīze    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    29
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    30
Darba fragmentsAizvērt

Šī darba ietvaros darba autore Patrīcija Ķērpe apraksta savu prakses norisi, laika posmā no 2022. gada 4. jūnija līdz 2022. gada 31. augustam. Studiju prakses norises vieta uzņēmums – SIA “Catchsmart”. Prakses vadītāja Alberta koledžā ir Ilze Krūmiņa. Prakses vadītāja uzņēmumā ir Uļjana Belokrinicka, kas ir uzņēmuma “Catchsmart” biznesa attīstības vadītāja. Prakses atskaite sevī ietver informācijas tehnoloģiju nozares vispārējo raksturojumu un esošo nozares situāciju Latvijā, kā arī vispārējo uzņēmuma darbības raksturojumu, uzņēmuma darbības analīzi, secinājumus un priekšlikumus. Prakses atskaite ir struktūra ir sadalīta pa 4 nodaļām un 18 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras sarakstu un pielikumu daļām.
Studiju prakses mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darba organizāciju, izzināt informācijas tehnoloģiju un mārketinga darbības pamatprincipus, jeb, kā mārketings darbojas informācijas tehnoloģiju uzņēmumā, izmantot autora jau esošās zināšanas praksē. Noteikti galvenais prakses mērķis un lielākais ieguvums bija gūt pieredzi mārketinga speciālista darbā. Studiju prakses laikā autors veica ar mārketinga speciālista darbu saistītus pienākumus, kuri studiju prakses atskaites ietvaros tiek aprakstīti sīkāk.
Studiju prakses atskaites sagatavošana ir sekundārais pētījums, kas sasitās ar jau esošas informācijas apkopošanu. Atskaites sagatavošanā tika izmantota vispārzinātniskās un kvantitatīvās pētniecības metodes kuras var raksturot, kā izziņas metodes, kas vienlaicīgi ir arī pētniecības metodes.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties