Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:572180
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu sektora raksturojums    4
1.1.  Viesnīcu tipi, to klasifikācija    5
1.2.  Viesnīcu produkta raksturojums    7
2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels raksturojums    10
2.1.  Rīgas četrzvaigžņu viesnīcu tirgus raksturojums    10
2.2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels piedāvātie pakalpojumi un to raksturojums    11
3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to specifika    12
4.  Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu    15
4.1.  Pētījuma metodika    15
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

4. Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu
4.1 Pētījuma metodika
Pētījuma metodika ir dažādu atsevišķu paņēmienu (arī tehnisko paņēmienu) kopums, kas ļauj pielietot to vai citu metodi konkrētās parādības izpētē ar mērķi iegūt sistematizētas empīriskās zināšanas , arī metožu kopums. (Platace, 2000)
Darbā autore izmantojusi:
Aptauja – mērķtiecīgi uzdots jautājums vai jautājumu kopums.(Izglītības soļi, 2001)
Aptauju autore pati neveidoja, bet analizēja tās, ko viesi bija aizpildījuši un atstājuši numurā un, kuras atļāva apskatīt. Kopā tika apskatītas 10 klientu anketas, un analizēta informācija no tām.

Secinājumi
1. Darba samaksa ir salīdzinoši zema, laika gaitā no tā varētu ciest darba kvalitāte, tātad arī numuru sakoptība, pats viesnīcas produkts.
2. No ielas puses viesnīcas fasāde ir labā stāvoklī, taču pa numuru logiem, kas vērsti uz iekšpagalmu redzams, ka ēkas fasāde ir novecojusi
3. Lielākā daļa viesnīcas viesu ir atbraukuši biznesa darīšanās, nevis atpūtā, tādēļ viesnīca ir vairāk piemērota konferenču un semināru rīkošanai- tajā ir 5 konferenču zāles.
4. Visi viesnīcas dienesti strādā salīdzinoši augstā līmenī, personāls ir diskrēts un atsaucīgs, tādēļ arī lielākā daļa viesu ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem apmetoties viesnīcā.
5. Saimnieciskā dienesta istabeņu angļu valodas līmenis ir salīdzinoši zems, tādejādi netiek nodrošināta pilnvērtīga saziņa ar viesnīcas klientiem, uzkopjot to numuriņus

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties