Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:505328
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
1.1.  Uzņēmuma vēsture un struktūra    5
1.2.  Uzņēmuma iekārtu un produkcijas apraksts    8
1.3.  Uzņēmuma konkurenti un sadarbības partneri    9
2.  UZŅĒMUMA SADARBĪBA AR ĶĪNAS UZŅĒMUMIEM    11
2.1.  Latvijas un Ķīnas tirdzniecības attiecības regulējošo tiesību aktu apskats    11
2.2.  Uzņēmuma ražošanas materiālu un iekārtu iegāde Ķīnā    16
3.  UZŅĒMUMA EKONOMISKĀS SADARBĪBAS AR ĶĪNAS PARTNERIEM ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVU NOVĒRTĒŠANA    18
3.1.  Iekārtu un tām nepieciešamo detaļu iegāde    18
3.2.  Materiālu un izejvielu iegāde    19
3.3.  Uzņēmuma produkcijas eksporta iespējas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Pēc 1978.gadā veiktajām ekonomiskajām reformām Ķīnas tirgus tika atvērts ārējām tirdzniecības attiecībām, un šobrīd strauji augošā Ķīnas ekonomika ir liels izaicinājums pārējām pasaules valstīm;
• Lai cik pievilcīgas nebūtu Ķīnas tirgū piedāvāto materiālu un iekārtu cenas, ir jārēķinās ar to, ka to iegāde ir sarežģīts process, kas saistīts ar vairāku problēmu, kas saistītas ar informācijas apmaiņas grūtībām, laikietilpību un citu problēmu risināšanu;
• Iekārtas, kas nodrošina ražošanas procesa pamatposmu, uzņēmums iegādājas Eiropas valstīs, savukārt Ķīnas tirgū tiek iepirktas iekārtas, kas ļauj uzņēmumam paplašināt savu pakalpojumu klāstu un paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju;
• Lai importētu ražošanai nepieciešamos materiālus no Ķīnas, uzņēmumam jāiegulda lieli naudas līdzekļi, tāpēc tas iespējams tikai tad, ja uzņēmums ievērojami paplašinās savu darbību, vai arī, ja Ķīnas materiālu piegādātāji piedāvās labākus piegādes nosacījumus;
• Šobrīd uzņēmuma lielums un pieejamie resursi neļauj tam ražot preces par zemākām izmaksām, tāpēc tam jāorientējas uz vietējo tirgu un Baltijas valstīm, kur ražošanas izmaksas ir līdzīgas. Ķīnas tirgū uzņēmuma produkcija nebūs konkurētspējīga cenas ziņā.

Priekšlikumi:
• Lai nodrošinātu ražošanas procesa nepārtrauktību, tāpat kā līdz šim, frēzēšanas iekārtas un detaļas tām uzņēmumam jāiegādājas Eiropas valstīs, savukārt Ķīnā var iegādāties iekārtas, kas nodrošina materiālu pēcapstrādi, par 30% zemākām cenām nekā Eiropā;
• Lai novērstu ar iekārtu iepirkšanu saistītās problēmas, uzņēmumam ir rūpīgāk jāizvēlas sadarbības partneri, kā arī pirms iekārtas iegādes jāpieprasa rakstisks apstiprinājums tam, ka tai tiks pievienota lietošanas instrukcija angļu valodā, un noskaidrot iekārtas uzstādīšanas nianses;
• Sadarbības partneru izvēles procesā uzņēmumam jāsadarbojas ar iestādēm, kas palīdzētu noskaidrot visaktuālāko informāciju par Ķīnas tirgus īpatnībām un konkrētiem uzņēmumiem, kā piemēram, Latvijas vēstniecību Ķīnā un LIAA, kas palīdzētu ne tikai izvairīties no šaubīgiem darījumiem, bet arī risināt radušās problēmas.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties