UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO ATTIECĪBU, DARBĪBAS UN VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS KOPVĒRTĒJUMS
SIA „New Rosme” ir uz eksportu vērsts uzņēmums, kurš pamatā darbojas Krievijas tirgus virzienā, taču daļa produkcijas tiek eksportēta arī uz citām pasaules valstīm. Uzņēmumam ir gan starptautiski sakari piegāde jomā, gan izveidojusies starptautiska organizācijas struktūra, tā kā mātes uzņēmums atrodas Zviedrijā, bet meitas uzņēmumi – Igaunijā, Baltkrievijā un Krievijā.
Uzņēmuma struktūra vērtējama pozitīvi, jo kapitāls tiek sadalīts vairākiem uzņēmumiem, un veikala tīkla vadības „Linette” atrašanās tuvāk klientiem kā arī Krievijas mārketinga kompānijas atrašanās tuvāk klientiem atvieglo uzņēmuma darbu un padara to efektīvāku, tā kā komunikācija nav tik ļoti centralizēta, kas bieži kavē vienkāršas uzņēmuma funkcijas. Vadības kontrole ir pietiekošā līmenī un netraucē uzņēmumam operatīvi funkcionēt.
Arī uzņēmuma mārketinga aktivitātes, kas vērstas uz tirgus paplašināšanu un lielāku tirgus daļas iekarošanu vērtējamas pozitīvi, tā kā uzņēmums pamazāk atgūstas no iepriekšējās stagnācijas un meklē jaunus veidus kā ieiet tirgū, piemēram, paplašinot segmentu vai izplatīšanas kanālus. Uzņēmuma izaugsmi pēdējos gados arī parāda finansiālie dati, kas analizēti darbā iepriekš. Tomēr uzņēmumam būtu vēlams koncentrēties ne tikai uz kvantitāti, bet arī kvalitāti, jo aktīvi tiek meklēti jauni partneri un organizētas akcijas, taču mazāk tiek domāts par klientu un vairumtirgotāju-klientu lojalitātes nostiprināšanu un uzmanības saglabāšanu. Ņemot vērā uzņēmuma aptauja, SIA „New Rosme” zīmola atpazīstamība joprojām ir visai vāja un tik lielas konkurences apstākļos, kādi tie ir šobrīd, sevišķi jāstrādā pie mārketinga akcijām, kas nostabilizētu tieši zīmola pozīcijas un atpazīstamību starptautiskā mērogā.
…