Mentors un skola. Klases audzinātāja darbības izpēte
Skolotāja praksi II es izeju savā darba vietā, J. M. pamatskolā. Mana mentore šajā praksē ir A. M., direktores vietniece izglītības jomā. Vienojāmies, ka prakses uzdevumus es veikšu paralēli darbam, no darba pienākumiem brīvajās stundās. Kā audzināmo klasi es izvēlējos 8.a klasi, kurai vadīšu audzināšanas stundu un ārpus klases pasākumu, kā arī apmeklēšu vecāku sapulci.
Mežmalas pamatskolas darbību reglamentē skolas nolikums, kur ir aprakstīts skolas darbības mērķis un uzdevumi, īstenojamās izglītības programmas, mācību organizācijas process, izglītojamo, pedagogu un citu darbinieku tiesības un pienākumi, skolas iekšējo normatīvo aktu pieņemšanas kārtība, saimnieciskā darbība un finansēšana, likvidācijas un reorganizācijas kārtība.
…